Sieć salonów Kodano rozwija się w województwie kujawsko-pomorskim

Sieć salonów optycznych Kodano uruchomiła 17 lokal w Polsce. Mieści się on w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy i ma 56 mkw. powierzchni. Jak podkreśla Karol Kożusznik, Kierownik ds. Rozwoju sieci Kodano, to drugi salon w Bydgoszczy i czwarty w województwie kujawsko-pomorskim.

Firma Szkla.com będzie wystawcą SCF Exhibition&Awards 2020. Tegoroczna edycja Forum jest wyjątkowa – po raz pierwszy będzie dwudniowa. Odbędzie się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Ogólnopolski rozwój sieci Kodano

Kodano Optyk to sieć salonów optycznych należąca do grupy Szkla.com S.A. Na ten moment sieć liczy 17 salonów. Ostatnie otwarcia, poza salonem w Bydgoszczy, odbyły się w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, w Galerii Słonecznej w Radomiu oraz w Galerii Bronowice w Krakowie, gdzie 20 grudnia otwarty został największy w Polsce salon optyczny sygnowany marką Kodano Optyk Megastore. Udział Szkla.com S.A. w targach SCF nie ogranicza się więc do poszukiwania lokalizacji dla smart vendingu, ale grupa aktywnie poszukuje lokalizacje pod nowe salony.

– Pierwszy kwartał 2020 roku mamy wypełniony otwarciami, a drugi kwartał jest w trakcie domykania. Powodem tak silnej ekspansji są wyniki sieci, które jednoznacznie pokazują, że Kodano Optyk łącząc w sobie profesjonalizm małych lokalnych optyków z bardzo szeroką, przystępną ofertą produktową okularów i soczewek stał się mocną konkurencją dla długoletnich graczy na rynku. Chętnie przeanalizujemy każdą ofertę najmu – podkreśla Karol Kożusznik.

50 nowych Soczewkomatów

Grupa Szkla.com, poza siecią salonów optycznych Kodano Optyk, jest właściciele innowacyjnych maszyn vendingowych do sprzedaży szkieł kontaktowych tzw. Soczewkomatów

– W 2019 roku ustawiliśmy łącznie 50 Soczewkomatów, co miesiąc odnotowujemy wzrosty sprzedaży like-to-like, a aplikację mobilną soczewkomaty.pl posiadają już tysiące klientów (przy zerowych wydatkach na jej marketing). W 2020 roku pojawić się ma 50 kolejnych maszyn, ciągle szukamy nowych lokalizacji. Warto dodać, że zostaliśmy również wyróżnieni w prestiżowym konkursie Dobry Wzór 2019 organizowanym przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, w którym zakup w Soczewkomacie został oceniony przez ekspertów jako „maksymalnie komfortowy” – wyjaśnia Karol Kożusznik.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.