WAK nominowany do nagrody SCF Retailers Awards za ekspansję Kuchnia Marche

Wrocławska Akademia Kulinarna zarządza ponad setką lokali gastronomicznych w całej Polsce. Sieć Kuchnia Marche, jeden z konceptów WAK, został nominowany do nagrody Retailers’ Awards 2020 w kategorii Food & Beverage Expansion.

Jury konkursu nominowało sieć do nagrody za dynamiczną ekspansję, dobór odpowiednich lokalizacji i koncept stworzony na potrzeby centrów handlowych. Jak podkreślają eksperci, sieć aktywnie uczestniczy w tworzeniu przestrzeni food court, a lokale Kuchnia Marche znajdują się w wielu flagowych centrach handlowych na terenie całego kraju.

Zarząd sieci podkreśla, że nominację do nagrody zawdzięcza wieloletniej pracy, pasji i konsekwencji w rozwoju.

– Bardzo dziękujemy za nominację do nagrody SCF Retailer’s Awards 2020. Od wielu lat pracujemy na naszą pozycję w tym biznesie. Dzięki pasji i  konsekwencji udało się stworzyć kilka konceptów restauracyjnych, które cieszą się ogromnym powodzeniem wśród naszych gości. Dziś docenili nas również eksperci kapituły SCF Retailer’s Awards, co bardzo nas cieszy. Czekamy na wyniki i trzymamy kciuki za wszystkich nominowanych – mówi w rozmowie z Retailnet Beata Jankiewicz, Prezes Zarządu WAK.

Ponad 40 lokali Kuchnia Marche

Kuchnia Marche to najstarsza i największa sieć należąca do Wrocławskiej Akademii Kilinarnej (WAK). Aktualnie sieć liczy ponad 40 placówek. Blisko 100 proc. lokali tworzących sieć znajduje się w centrach handlowych. Kuchnia Marche oferuje tradycyjne dania kuchni polskiej i kuchni światowej. Lokale sieci mają od 200 do 500 mkw. powierzchni. Sieć jest rozwijana w oparciu o system franczyzowy.

Rocznie WAK otwiera po kilka nowych lokali. W 2019 roku WAK zaprezentował pierwszą restaurację w nowej aranżacji. Lokal otwrato w Galerii Młociny. Koncept oparty jest na idei hali targowej. Hale targowe w prosty sposób kojarzą się z tym, co w gastronomii najważniejsze – świeżym, zdrowym jedzeniem, bezpośrednim kontaktem kucharza i smakosza oraz przyjemnym gwarem miejskiego klimatu. Głównym akcentem aranżacji są trzy strefy wydzielone z przestrzeni, przypominające wspomniane wcześniej stoiska na halach targowych, które są widoczne z odpowiedniego dystansu dla przechodniów. Podkreślają one 3 funkcje w lokalu – ‚bazar’ z jedzeniem, kasy oraz miejsce konsumpcji.

 

Do kategorii Food & Beverage Expansion Jury konkursu wybrało 6 konceptów gastronomicznych, które w 2019 roku wyróżniły się szczególnie dynamiczną ekspansją. Wszystkie nominowane sieci rozwijają się w centrach handlowych oferując różnorodne formaty handlowe od wysp i punktów gastronomicznych po regularne lokale restauracyjne z odrębnymi strefami konsumpcyjnymi.

W tej kategorii, poza siecią Kuchnia Marche, zostały nominowane także: Salad Story, Olimp, Mihiderka, Nutri Mind oraz Pasibus.

Zwycięzców SCF Retailers’ Awards 2020 poznamy już 31 marca podczas wiosennej dwudniowej edycji SCF 2020 Exhibition & Awards. Ceremonia wręczenia nagród Retailers’ Awards odbędzie się w ramach After Party, w klubie Capitol w Warszawie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.