SCF: Brama Mazur z bogatszą ofertą handlowo-gastronomiczną

Master Management Group, deweloper i zarządca 9 centrów handlowych, poszerza ofertę handlowo – gastronomiczną ełckiej galerii i przedłuża umowy na kolejne lata. Marki, które zdecydowały się wejść do Bramy Mazur to Pizza Hut, Medicine, Reporter Young, Superior, Pit Bull West Coast, IQOS oraz Smaki na Wagę. Wszystkie projekty należące do MMG zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards. Targi odbędą się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Brama Mazur to największy i unikalny obiekt handlowo-rozrywkowy w Ełku, wchodzący w skład portfolio Master Management Group. Centrum działa na lokalnym rynku od ponad pięciu lat i stale wzmacnia swoją pozycję w regionie. Świadczy o tym duża odwiedzalność oraz atrakcyjna oferta zakupowa. Na przestrzeni ostatnich miesięcy galeria wzbogaciła się o  siedem nowych marek, a współpracę na kolejne lata przedłużyło 26 najemców. Suma powierzchni sklepów, na które wynegocjowano umowy najmu wyniosła 7,5 tys. mkw. GLA, co stanowi ponad 40 proc. wielkości obiektu.

– Pierwotna koncepcja tenant mixu Bramy Mazur na tyle dobrze sprawdziła się na rynku lokalnym, że udało nam się przedłużyć większość umów. Zostały z nami takie marki jak: H&M, CCC, Hebe, Smyk, Empik, Martes Sport i wiele innych. Dodatkowo część najemców zdecydowała się na wprowadzenie nowego konceptu salonu, co pozytywnie wpłynęło na atrakcyjność galerii. Dziś możemy z dumą powiedzieć, że Brama Mazur jest w stu procentach wynajęta i na dobre zagościła w świadomości mieszkańców Ełku i okolic – mówi Anna Polak, dyrektor działu najmu w Master Management Group

Mocniejsza oferta

Potencjał i lokalizację ełckiej galerii doceniły popularne marki sieciowe, które w 2019 roku otworzyły swoje pierwsze lokale w Ełku. Latem ofertę modową Bramy Mazur uzupełniły Medicine (320 mkw.), Pit Bull (61 mkw.) oraz Superior (200 mkw.), z kolei jesień należała do marki Report Young (74 mkw.), która wzbogaciła segment mody młodzieżowej. Końcówka roku w Bramie Mazur to zmiany w strefie restauracyjnej. Wielkie otwarcie Pizzy Hut (46 mkw.) oraz nowa marka lokalnego przedsiębiorcy – Smaki na Wagę (53 mkw.) urozmaiciły wybór menu i pozyskały nowych fanów.  Przyjazny charakter Bramy Mazur dopełnia niebanalna architektura, spójna z historyczną zabudową miasta oraz bogaty program wydarzeń, które przyciągają zróżnicowane grupy odbiorców. 

– Tradycją w naszej galerii stały się Targi Ślubne i Motoryzacyjne, do których angażujemy firmy z lokalnego rynku. Najemcy chętnie współpracują przy takich wydarzeniach, bo cieszą się one ogromną popularnością wśród klientów i bazują na upodobaniach mieszkańców. Z kolei, podstawą cyklicznych działań marketingowych są lubiane przez wszystkich akcje pro-sprzedażowe, które włączamy do programu większości eventów. W sezonie letnim, dzięki atrakcyjnej przestrzeni wokół galerii, organizujemy atrakcje na placu miejskim. W ten sposób, na przestrzeni ostatnich lat udało nam się wpisać w kalendarz lokalnych wydarzeń i pozyskać wielu stałych klientów – komentuje Justyna Szymkiewicz, zarządca Bramy Mazur

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada czternastoletnie  doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich i doradczych. Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak Marcol Group ,Europa Capital oraz w formie spółki joint venture z Blackstone. Obecnie MMG zarządza 100 tys. m2 powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu (MMG Centers*). Dodatkowo MMG jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego Hi Piotrkowska, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej w centrum Łodzi, a także dwóch centrów handlowych w Kołobrzegu i w Zawierciu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.