Tom Tailor wchodzi do Centrum Galaxy. Marka planuje kolejne otwarcia

W szczecińskim Centrum Rozrywkowo-Handlowym Galaxy miało miejsce oficjalne otwarcie franczyzowego sklepu Tom Tailor. Na powierzchni 100 mkw., klienci znajdą ofertę zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. 

Do końca 2020 roku, marka Tom Tailor planuje otworzyć dwa kolejne sklepy monomarkowe oraz kilka cornerów dedykowanych marce w sklepach multimarkowych. Za rozwój marki Tom Tailor w Polsce odpowiedzialna jest firm GPoland Sp. z o.o.

Międzynarodowa sieć Tom Tailor

Tom Tailor Group to międzynarodowa firma modowa, która koncentruje się na sprzedaży odzieży codziennej w średnim segmencie cenowym. Portfolio produktów uzupełnia szeroka gama modnych akcesoriów. Firma Tom Tailor jest obecna w ponad 32 krajach. Posiada 454 sklepy własne, 185 sklepów franczyzowych, 2541 wysp shop in shop oraz 7393 punkty sprzedaży. Kolekcje marki są również dostępne w sklepie internetowym.

W Polsce sklepy marki Tom Tailor można znaleźć w centrach handlowych, obiektach outletowych, a także w innych sklepach  tzw. punkty shop in shop. Sklepy Tom Tailor zajmują powierzchnię od 100 mkw. nawet do ok. 700 mkw.

Ponad 80 brandów w ofercie GPoland

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora Premium w Polsce. GPoland Group w swojej ofercie posiada już ponad 80 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody. Liczba reprezentowanych firm oraz stałych klientów stale rośnie, a kolejnym etapem GPoland jest stworzenie nowych sieci dystrybucyjnych na terenie Czech, Słowacji, Łotwy, Estonii i Litwy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.