Galeria Madison wykorzystuje potencjał okolicy

Gdańska Galeria Madison obecny rok rozpoczyna kampanią marketingową pod hasłem: „Madison – Najlepsze miejsce po sąsiedzku”. Wszystkie realizowane akcje: sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe skierowane będą w szczególności do klientów mieszkających i pracujących w najbliższym sąsiedztwie galerii.

Madison to kameralna, śródmiejska przestrzeń handlowa przy skrzyżowaniu ulic Rajskiej i Heweliusza, tuż obok największych gdańskich atrakcji turystycznych, hoteli i biurowców oraz dworców PKP, PKS i SKM. W ostatnim roku okolice galerii znacząco się zmieniły. Na przeciwległej ulicy powstał kompleks eleganckich apartamentów „Rajska 8”, a tuż obok trwa rewitalizacja 50 ha terenów poprzemysłowych po byłej stoczni. 

 – Od ubiegłego roku przybywa nam sąsiadów, a już niebawem zyskamy ich jeszcze więcej – mówi Anna Thomas, Dyrektor Zarządzająca Galerią Madison. – Tuż za rogiem powstaje nowoczesna wielofunkcyjna dzielnica mieszkalno-biurowa tzw. „Młode Miasto”, a już niebawem powstaną kolejne hotele, biura, modne lokale gastronomiczne i klimatyczne galerie sztuki. Chcemy, by dla blisko 10 tys. nowych mieszkańców i pracowników biur, Madison był najlepszym miejscem po sąsiedzku, w którym będą mogli wspólnie spędzać czas i zaspokajać codzienne potrzeby – dodaje.

Pojęcie „sąsiad” ma w Polsce pozytywne skojarzenia. Jest blisko, ale nie narzuca swojej obecności, a w razie potrzeby wyświadczy drobną przysługę. Z tego powodu idea dobrego sąsiedztwa stała się kanwą wszystkich działań wizerunkowych, które realizowane będą w tym roku przez galerię. – Chcemy być dla naszych klientów właśnie kimś takim – dobry sąsiadem, na którego mogą liczyć – mówi Anna Thomas.

Plany na 2020 rok

Zaplanowana na 2020 rok komunikacja wizualna zwróci uwagę na cechy charakterystyczne centrum: nakierowanie na potrzeby najbliższego otoczenia, społeczność i bliskość, zarówno w znaczeniu sąsiedztwa, jak i relacji międzyludzkich. Symboliczne ikony wykreślone z siatki ulic staną się znakami rozpoznawczymi akcji marketingowych oraz bezpośrednim nawiązaniem do identyfikacji obiektu oraz konceptu logotypu. 

Sąsiedzkość stanie się również motywem przewodnim mini – serialu, który Madison włączył w tym roku w swoje działania marketingowe. – Będziemy świadkami codziennego życia młodych ludzi mieszkających na wprost galerii. Ich historie zostaną wplecione w rytm życia centrum, a Madison stanie się najlepszym miejscem po sąsiedzku, w którym będą się spotykać, pracować i wypoczywać – mówi Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager Galerii Madison.

Wszystkie akcje marketingowe na 2020 rok zostały zaplanowane tak, by odpowiadać na codzienne potrzeby klientów jednocześnie wspierając najemców centrum. – Gastronomia jest niezwykle istotna dla centrum handlowego położonego w sercu miasta – uważa Katarzyna Łaszkiewicz. – Siła nabywcza Polaków, z roku na rok rośnie, a wzrost dochodów w naszym kraju powoduje, że Polacy coraz chętniej jedzą i spędzają czas wolny poza domem. By sprostać oczekiwaniu tej grupy klientów Galeria Madison systematycznie rozbudowuje strefę gastronomiczną. W tym roku, dodatkowo, Madison Food Zone będzie intensywnie promowana roczną akcją prosprzedażową pt. „Masz to na widelcu!”. W pierwszą i ostatnią środę miesiąca klienci za zakupy w galerii dostaną bony na darmowe lunche. – Jestem pewna, że dla wszystkich klientów, a szczególnie dla blisko 8 tys. pracowników biurowych stołujących się u nas w porze lunchu będzie to znakomita promocja – komentuje Katarzyna Łaszkiewicz. 

W tym roku w Galerii Madison będą także kontynuowane działania edukacyjne i warsztaty samorozwoju pt. „Kobieta w centrum”. Zapoczątkowane zostały w ubiegłym roku i skorzystało z nich blisko 600 osób . – Te wykłady i zajęcia praktyczne dotyczące psychologii, rozwoju osobistego, zdrowia, urody i biznesu bardzo wspierają nasze klientki. Dla wielu z nich te spotkania zapoczątkowały dobre zmiany w ich życiu – dodaje Katarzyna Łaszkiewicz.

Galeria Madison na SCF

Madison to śródmiejska galeria handlowa usytuowana w samym sercu Gdańska, skierowana do klientów ceniących sobie komfort, kameralną atmosferę zakupów w skandynawskich wnętrzach.  Na powierzchni 28 tys. mkw. znajduje się ponad 100 salonów modowych i punktów usługowych. Strefa gastronomiczna oferuje szeroki wybór kuchni – od azjatyckiej przez europejską po znane koncepty gastronomiczne tj. Subway, Pizza Hut, Bobby Burger czy Berlin Doner Kebap. Ofertę uzupełnia Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa. Obecnie tenant mix tworzą m.in.: New Yorker, Rossmann, Douglas, W.Kruk, Orsay, Mohito, Mango, Wólczanka, Molton, Intimissimi, Triumph, Big Star, Ryłko, CCC, Wojas, 5-10-15, Coccodrillo, Netto.                                              

Zarządcą obiektu jest TFG Asset Management sp. z o.o., a za komercjalizację odpowiada CREAM Property Advisors.

CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze: CNC, C360 oraz Sell Me, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości i przygotowanie obiektów do sprzedaży.

CREAM jest wystawcą Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards. Targi odbędą się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.