Napollo wzmacnia Property Management. Tomasz Wysocki nowym dyrektorem zarządzającym

W styczniu tego roku Tomasz Wysocki objął nowo utworzone stanowisko Dyrektora Zarządzającego w spółce holdingu Napollo – Napollo Property Management, w której nadzoruje działy Komercjalizacji i Zarządzania Nieruchomościami. Odpowiada za wzrost wartości portfela nieruchomości firmy, poprzez m.in. opracowanie i egzekucję strategii komercjalizacji i rekomercjalizacji, oportunistyczną identyfikację i wykorzystanie potencjału istniejących obiektów, optymalizację procesów zarządzania galeriami i parkami handlowymi Napollo.

Tomasz Wysocki jest doświadczonym menadżerem branży nieruchomościowej, ma szerokie kompetencje w dziedzinie rozwoju i asset managemencie projektów deweloperskich w sektorze komercyjnym. Przed dołączeniem do Napollo związany był z belgijskim funduszem Mitiska REIM, w którym koordynował procesy inwestycyjne i  komercjalizacji obiektów w Polsce. Przedtem przez wiele lat pracował jako development & leasing manager w Helical Poland, brytyjskiej firmie inwestycyjnej posiadającej w portfelu m.in. Młyn Wrocław, Turawa Opole, Europa Centralna Gliwice oraz Młyn Retail Parks, firmie tworzącej projekty komercyjne parków handlowych.

Nowym dyrektor zarządzający Napollo – Napollo Property Management

– Dołączam do Napollo w bardzo ważnym momencie. Firma realizuje strategię przyśpieszenia rozwoju formatu centrów wygodnych zakupów pod marką N-Park oraz stale optymalizuje procesy zarządcze w istniejącym portfelu – mówi Tomasz Wysocki. – Dynamiczny rozwój sektora obiektów typu convenience stawia przed nami, podobnie jak i przed innymi uczestnikami rynku, zarówno wyzwania związane m.in. z konkurencyjnością czy tempem działań, jak i ogromne możliwości. Kluczowa jest umiejętność ich monetyzacji w bieżących procesach biznesowych i zarządczych jak również budowa na tej bazie długoterminowej wartości portfela. Mimo rosnącej konkurencji w sektorze i postępującej saturacji rynku nieruchomości handlowych, nadal widzimy wiele opcji zarówno w sferze konstruowania oferty naszych nowych centrów, jak i jej modernizacji w trybie wyprzedzającym zmieniające się trendy oraz modele korzystania z różnych form handlu przez Klientów na ścieżce ich codziennych, zakupowych doświadczeń. Z wewnętrzną ekspertyzą Napollo i synergią działań zespołów w całym procesie inwestycyjnym, od rozwoju, poprzez komercjalizację aż po zarządzanie, firma ma ogromny potencjał na realizację ambitnych celów wzrostu i budowania wartości – dodaje Tomasz Wysocki.

– Konsekwentnie budujemy nasze kompetencje nie tylko poprzez rozwój obecnego zespołu, ale i przez pozyskiwanie menadżerów z rynku – podkreśla Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Napollo Holding. – Dołączenie do organizacji tak doświadczonego menadżera, od lat związanego z inwestycjami w zakresie parków handlowych, jak Tomasz Wysocki wzmocni potencjał Napollo i pozwoli nam na rozszerzenie naszych planów inwestycyjnych. W najbliższych 5 latach zamierzamy podwoić nasz stan posiadania przez rozwój organiczny oraz kupno istniejących projektów. Pan Wysocki będzie kierował zespołami  komercjalizacji i zarządzania nieruchomościami. Jesteśmy przekonani, że wartość dodana wniesiona przez Pana Wysockiego w postaci osobistego doświadczenia i wiedzy pozwoli na umocnienie naszej pozycji rynkowej i osiągniecie strategicznych celów – dodaje Sławomir Zawadzki.

Nowy Dyrektor Zarządzający jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego oraz Politechniki Warszawskiej, a pierwsze doświadczenia zawodowe zebrał pracując jako specjalista ds. wyceny nieruchomości w Polish  Properties, jednej z pierwszych firm w Polsce profesjonalnie zajmującej się wyceną nieruchomości.

Napollo od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park. Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. Napollo zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.