Zmiany personalne w Drogerie Natura

agnieszka-tonn-natura

Do zespołu Natura sp. z o.o. dołączyła Agnieszka Tonn, liderka i menedżerka posiadająca kilkunastoletnie doświadczenie operacyjne w zarządzaniu i organizacji sieci sprzedaży, a także optymalizacji procesów operacyjnych i wdrożenia projektów w sieci handlowej. Objęła ona stanowisko dyrektora sprzedaży i odpowiada za wzrost sprzedaży i wyniki sieci blisko 300 drogerii Natura w Polsce.

Przez ostatnie 18 lat Agnieszka Tonn była związana z Rossmann SDP Sp. z o.o., gdzie zajmowała m.in. stanowiska Kupca, Kierownika Regionalnego Sprzedaży, Kierownika ds. Projektów Operacyjnych, Kierownika Sprzedaży, Zastępcy Dyrektora ds. Sprzedaży. 

Zarządzając siecią sprzedaży, odpowiadała za szereg projektów operacyjnych dotyczących m.in. organizacji nowych procesów sklepowych offline i online, rozwoju komunikacji centrali ze sklepami, szkoleń menedżerskich i rekrutacji, opracowania i wdrożenia projektu „Doradca Klienta” i standardów obsługi, wdrożenie programu lojalnościowego „Klub Rossmann” oraz przygotowanie wdrożeń akcji marketingowych. 

– Swoje doświadczenie głównie chcę wykorzystać w rozwoju sprzedaży i customer experience w drogeriach. W planach mam również zwiększenie efektywności procesów operacyjnych poprzez wdrożenia rozwiazań z obszaru nowych technologii. Jest mi wyjątkowo bliska misja Natury przejawiająca się w trosce o zdrowie i środowisko naturalne. Natura od lat odnosi sukcesy na rynku ze swoimi naturalnymi markami pielegnacyjnymi, takimi jak Botanic, Natura Care w biodegradowalnych opakowaniach czy profesjonalnym makijażem Kobo Professional. Zamierzam mocno wspierać rozwój sprzedaży tego asortmentu. W moich założeniach bardzo mocno stawiam na rozwój kompetencji menedżerów i personelu drogerii oraz przyjazną atmosferę pracy. Z wielką radością, entuzjazmem oraz głową pełną pomysłów dołączam dzisiaj do zespołu Natury i rodziny Pelion – mówi Agnieszka Tonn, dyrektor sprzedaży drogerii Natura.

Agnieszka Tonn jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła również szereg szkoleń, m.in. w obszarze efektywnego zarządzania projektami czy komunikacji w biznesie.

Drogerie Natura

Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. W asortymencie Natury znajdują się kosmetyki wiodących marek oraz liczne marki dostępne wyłącznie w drogeriach sieci. Zakupy można zrobić w blisko 300 drogeriach stacjonarnych oraz w drogerii internetowej www.drogerienatura.pl. Sieć otwiera sklepy o powierzchni 100-150 mkw.

Wystrój drogerii charakteryzuje nowoczesność, minimalizm i prostota. Jasne wnętrza oraz uproszczona i wyraźna nawigacja mają zwiększyć komfort poruszania się po sali sprzedaży.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.