CityFit zdradza plany dalszego rozwoju

– Nasze wdrożenia i pilotaże nowych rozwiązań doprowadzają w linii prostej do wzrostu, nie tylko liczby klientów, ale przede wszystkim liczby odwiedzin w klubie – mówi dla Retailnet.pl Łukasz Gądek, Członek Zarządu CityFit

Retailnet.pl: Jakie cele na najbliższe miesiące/lata wyznaczacie sobie? 

Łukasz Gądek: – Nasze priorytety to: wzrost wartości firmy przez konsekwentną ekspansję pozwalającą stopniowo zwiększać udział w rynku oraz jednoczesny rozwój technologiczny gwarantujący utrzymanie przewagi konkurencyjnej.  W obszarze świadomości organizacyjnej naszym celem długoterminowym jest stworzenie pierwszej w polskiej branży fitness organizacji hybrydowej – łączącej filozofię turkusowej organizacji z ustrukturyzowanym projektowo startupem.

Kończymy również prace nad modelem franczyzowym, z którym planujemy wejść na rynek w drugim kwartale tego roku. Przez ostatnie dwa lata dostawaliśmy mnóstwo zapytań dotyczących takiej możliwości. Teraz mamy rozwiązanie dla inwestorów w miastach, w których nie jesteśmy obecni oraz nie planujemy ekspansji, które pozwoli im zdywersyfikować portfel inwestycyjny oraz skorzystać z naszych gotowych rozwiązań. 

lukasz-gadek-city-fit
Łukasz Gądek, Członek Zarządu CityFit

Czy stałe unowocześnianie sieci pomaga w budowaniu mocnej pozycji na polskim rynku? 

– Nasze wdrożenia i pilotaże nowych rozwiązań doprowadzają w linii prostej do wzrostu, nie tylko liczby klientów, ale przede wszystkim liczby odwiedzin w klubie. Kiedy w konkurencyjnych sieciach dalej pokutuje przekonanie, że klient klubu powinien płacić, a korzystać sporadycznie, aby nie przeciążać infrastruktury, dla nas jednym z operacyjnych KPI jest regularność odwiedzin, która bezpośrednio wpływa na lojalność oraz zaangażowanie klienta. 

Nierzadko nasze kluby osiągają wartości blisko 2 tysięcy odwiedzin dziennie, co jak nie trudno przeliczyć daje ponad 700 tys. odwiedzin rocznie z pojedynczego klubu. 

Prowadzimy również szereg działań eventowych animujących oraz skutecznie socjalizujących naszych klientów w przestrzeni klubu, dzięki czemu nasi partnerzy – często sąsiedzi w centrum handlowym lub retail parku – mają możliwość skorzystania z synergii, jaką daje branża fitness z innymi lifestylowymi markami. Z nami po prostu opłaca się współpracować. 

Co stanowi dla Państwa największe wyzwanie w dobie omnichannel?

– Największe wyzwania doby omnichannel są jednocześnie największymi szansami wielokanałowej sprzedaży. Ogrom wysiłku zajmuje utrzymanie autonomicznego charakteru kanałów kontaktu przy jednoczesnym zachowaniu spójności komunikacji. 

Wykorzystanie takich zachowań klientów jak multiscreening, gdzie klient potrafi przerzucać uwagę między działaniami reklamowymi, sprzedażowymi a procesem zakupu na różnych urządzeniach, pozwala doprowadzić do skutecznej sprzedaży w czasach wielu dystraktorów, deficytu oraz ciągłego rozproszenia uwagi. Kluczowe jest rozpoznanie czy zmiany zachowań i preferencji klientów są już trendem czy dopiero sygnałem nadchodzących zmian, co wydaje się kluczowe w planowaniu średnio i długoterminowym strategii. 

***

CityFit – największa polska sieć klubów fitness – posiada obecnie 23 kluby w 15 miastach. Kluby zlokalizowane są na terenie galerii handlowych oraz obiektów biurowych w dużych i średnich miastach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Lublinie, Rzeszowie. Średnia powierzchnia CityFit wynosi ok. 1,7 tys. mkw. W planie są kolejne otwarcia.

Filozofią CityFit jest tworzenie klubów dostosowanych do miejskiego stylu życia. Dlatego sieć stawia na pełną dostępność: kluby czynne są 24h/dobę 7 dni w tygodniu, a klubowicze nie muszą pamiętać o kartach klubowych, gdyż wchodzą na kod QR generowany w aplikacji mobilnej CityFit. Proces zakupu karnetu i zarządzania członkostwem (np. rezerwacja miejsca na zajęciach fitness) realizowany są online. Wyróżnikiem CityFit jest także konkurencyjna cena karnetu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.