Dom Mody Klif podsumował rok 2019. Nowi najemcy, zmiana strategii

Rok 2019 w warszawskim Klif to m.in. poszerzenie oferty o nowych najemców, także globalnych graczy oraz liczne eventy wspierające sprzedaż i napędzające foot fall – czyli takie projekty, jak Glam i Fashion Studio.

Poprzedni rok w Domu Mody Klif rozpoczęto zmianą strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej na tle pozostałych centrów handlowych. Klif otworzył się na nowości, lokalne wydarzenia, a także na budowanie lokalnej społeczności. Ubiegły rok w warszawskim Klifie upłynął pod znakiem 20 urodzin. Otwarty w 1999 roku Dom Mody Klif był jednym z pierwszych centrów handlowych w Polsce.

Pierwszy w Europie LG Brand Store

W minionym roku Klif przyciagnął również światowe firmy. Jedną z nich jest globalny gracz na rynku elektroniki i innowacji technologicznych – marka LG, która wybrała Dom Mody Klif w Warszawie na swój pierwszy w Europie Brand Store. Do szeregu nowych najemców dołączyły marki, które poszerzyły ofertę Domu Mody Klif o nowe segmenty m.in. technologię oraz design. Firma 10Days Amsterdam słynąca z minimalistycznych kolekcji i dodatków, marka Mood, czyli polski premium multibrand oraz światowa marka Nissa to tylko niektóre z nowo dostępnych butików. Dodatkowo w galerii pojawiła się marka Villeroy&Boch.

Warszawski Klif postawił także kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, tworząc unikatowe na Polską skalę Fashion & Glam Studio. To miejsce dające możliwość skorzystania z pomocy szerokiego grona profesjonalistów z zakresu stylizacji, doradztwa personalnego, dress-codu oraz makijażu i pielęgnacji. Od niedawna odwiedzający galerię mogą w komfortowej atmosferze spotkać się na miejscu z wybranym specjalistą i przy kawie poradzić się oraz dopasować odpowiednią stylizację i makijaż.

– Stworzony przez nas projekt Pop-Up, jest uzupełnieniem dotychczasowego serwisu Fashion i Glam Studio o spotkania z dedykowanymi stylistami i kosmetologami, […] podczas których pomogą wybrać produkty i stylizacje dopasowane do potrzeb i oczekiwań każdego – informuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Klifami – W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, integrować i wspólnie się rozwijać – dodaje.

18,5 tys. mkw. powierzchni w Galerii Klif

Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Obecnie na przestrzeni 18,5 tys. mkw. Klif oferuje ponad 100 sklepów, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Dorota Goldpoint, Lidia Kalita, Max Mara, Michael Kors, Imperium oraz Imperium Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Royal Collection, Olsen, Solar, S’portofino, Vistula, United Colors of Benetton. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: Tous, Selfie Jewellery, W. Kruk, Pandora i La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, Duka, Rosenthal. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.