Franczyza napędza rozwój sieci Quiosque

Quiosque to marka obecna na rynku od ponad 25 lat. Obecnie łączna liczba sklepów to ponad 180 punktów, z czego połowa to sklepy partnerskie.

PBH S.A. – właściciel marki Quiosque – stawia na dalszy rozwój sieci oparty o franczyzę. W ostatnim czasie, PBH S.A. coraz częściej przejmuje lokalizacje po innych firmach odzieżowych, które rezygnują ze współpracy partnerskiej.

Rozwój Quiosque poprzez franczyzę

Wśród franczyzobiorców Quiosque jest dużo przedsiębiorców, którzy posiadają kilka salonów tej samej marki. Oferta franczyzowa Quiosque cieszy się dużą popularnością z wielu powodów. Franczyobiorcy mogą liczyć na wsparcie firmy przy wyborze lokalizacji oraz negocjacji stawek czynszowych. Firma przygotowuje dla swych partnerów analizę rentowności tak, aby każda strona wiedziała, że dana lokalizacja ma szansę na sukces.

Franczyzobiorcy nie ponoszą dodatkowych opłat miesięcznych, co jest dużym odstępstwem od zasad powszechnie panujących na rynku.

– W ostatnich latach większość otwarć naszych salonów to współpraca z partnerami, z którymi często jesteśmy związani od kilkunastu lat.  Pojawiają się jednak nowi, którzy chcieliby wspólnie z nami rozwijać sieć w miastach gdzie nas jeszcze nie ma. – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji.

Salony od 100 do 130 mkw.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.