City Break RestoBar zyskało nową lokalizację

Powierzchnię blisko 330 mkw. zajęła nowootwarta restauracja CityBreak RestoBar w Warszawie. Marka, znajdująca się w portfolio Gastromall Group, oferuje szeroki wybór śniadań, lunchy i deserów na wagę.

Należący do Develia S.A. biurowiec wzbogacił się o najemcę gastronomicznego – restaurację CityBreak RestoBar. Wola Retro znajduje się w samym sercu Woli, dzielnicy, która stała się nowym centrum biznesowym Warszawy. Budynek o łącznej powierzchni 25,5 tys. mkw. został oddany do użytkowania w lipcu 2019 roku. 

Nowo otwarty lokal City Break wyposażony został w 90 miejsc siedzących. Odwiedzający znajdą w nim również wydzieloną strefę livecooking oraz stację dań mącznych. Restauracja należąca do Gastromall Group pozwala na komponowanie własnych posiłków, zarówno na ciepło, jak i zimno w stałej cenie za 100 gramów. 

Lokal City Break RestoBar zapewni pracownikom Wola Retro usługi gastronomiczne na najwyższym poziomie. Restauracja posiada bogate menu śniadaniowe, również w formie bufetów. Jest też miejscem idealnym zarówno na lunch, jak i mniej formalne spotkania biznesowe czy integracyjne – mówi Izabela Miśta-Brzeska, Leasing Manager Develia S.A. – Staramy się, aby nasz biurowiec był komfortowym miejscem pracy. W ostatnim czasie w Woli Retro otworzył się klub fitness, biura co-workingowe, centrum konferencyjne, a teraz lokal gastronomiczny – dodaje Izabela Miśta-Brzeska. 

CityBreak stawia na prestiżowe lokalizacje

City Break to przestronne wnętrze inspirowane klimatem ulic wielkich miast. Menu powstało z inspiracji światowym street foodem. Otwarta kuchnia i wspólna sala konsumpcyjna gwarantują luźną, nieformalną atmosferę. Komunikacja marketingowa zgodnie z najnowszymi trendami została przeniesiona na zarządzane zdalnie monitory.

Jak mówią przedstawiciele sieci, CityBreak to marka przyjazna pracownikom korporacyjnym, pokoleniu millenialsów, którzy swoje wybory opierają na wrażeniach estetycznych, składzie i pochodzeniu produktów, podążają za trendami: eko, slowlife, fair trade etc., chcą poznawać i doświadczać, lubią podróżować, chętnie wybierają destynacje typu „CityBreak”, w tym stolice miast europejskich. Przyjęte strategia rozwoju zakłada ekspansję głównie w centrach biurowych, w najbardziej prestiżowych lokalizacjach.

Na 2020 rok sieć zaplanowała otwarcie 5 lokali.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.