Kawiarnio-lodziarnia Bosko w Galerii Twierdza w Zamościu 

Nowym najemcą należącej do EPP Galerii Twierdza w Zamościu została kawiarnio-lodziarnia Bosko. Jej lokal zajmuje 50 mkw.

Marka lodziarnio-kawiarni Bosko rozpoczęła działalność w 2015 w Lublinie i rozwija sieć na terenie całej Polski. Stawia na jakość, miłą obsługę oraz kameralny wystrój, a receptury jej lodów oparte są na naturalnych składnikach. W menu znajdziemy lody dla alergików oraz osób z nietolerancjami pokarmowymi, jak również szeroki wybór kaw, ciast i deserów. 

Kawiarnia Bosko świetnie uzupełnia ofertę naszej strefy restauracyjnej, a jej nowoczesny wystrój z wygodnymi kanapami i miejscami przy stolikach zachęca do spędzania tam czasu. Każdy fan słodyczy znajdzie swój ulubiony smak lodów, deser lub ciasto na wynos. Jesteśmy przekonani, że nowa kawiarnia szybko podbije serca i podniebienia naszych klientów – to idealnie miejsce na spotkanie z bliskimi nam osobami – mówi Joanna Wyrostek, dyrektor Galerii Twierdza w Zamościu.

W ostatnich miesiącach, po modernizacji lokali w strefie restauracyjnej Galerii Twierdza w Zamościu, skupiliśmy się na rozbudowie dostępnego w niej portfela marek. Kawiarnio-lodziarnia Bosko, z jej ofertą lodów, kaw i deserów wypełnia niszę w tenant miksie centrum. Jesteśmy przekonani, że nasz nowy najemca znajdzie w centrum świetne warunki do rozwoju – stwierdza Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP

EPP właścicielem Galerii Twierdza

Zamojska Galeria Twierdza to blisko 24 tys. mkw. powierzchni handlowej. W rodzinnym centrum z komponentem rozrywkowym znajduje się ponad 90 sklepów popularnych marek w tym H&M, Reserved, New Yorker, Deichmann, CCC, Douglas, Smyk, 5.10.15, Empik, Sizeer, Martes Sport, Rossmann, Monnari, home&you i wiele innych. Ulokowano tam największy w regionie sklep z elektroniką MediaMarkt. Klienci mogą też robić zakupy w markecie spożywczym Intermarché.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości 2,6 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.  

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). 

EPP jest wystawcą Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards. Tegoroczna wiosenna edycja SCF po raz pierwszy będzie dwudniowa. Targi odbędą się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.