WAK otwiera nowy lokal w Koronie Kielce

Wrocławska Akademia Kulinarna rozwija sieć w Kielcach. 20 lutego nowa restauracja z tureckimi daniami ruszyła w Galerii Korona Kielce. Nowy lokal pod szyldem Sevi Kebab znajduje się na drugim poziomie galerii i ma ok. 50 mkw. powierzchni.

W nowo otwartym lokalu dania przygotowują tureccy kucharze. – Turcja to bardzo barwny i serdeczny kraj. Zależało nam, by przenieść na polski grunt pyszne smaki, niezwykłe aromaty oraz egzotyczną atmosferę. Dzięki temu goście, którzy zdecydują się na szybki posiłek w trakcie zakupów, mogą delektować się klimatem tureckiej kultury – mówi Project Manager Agnieszka Żółkiewicz.

Sevi Kebab to jeden z kilku brandów Wrocławskiej Akademii Kulinarnej. Aktualnie działają 24 lokale sieci. Wszystkie w centrach i galeriach handlowych. Marka rozwija się w oparciu o system franczyzowy i nie ma dużych wymagań przestrzennych. Aby prowadzić lokal Sevi Kebab, wystarczy dysponować powierzchnią 50 mkw.

Ponad 20 lokali Sevi Kebab w centrach handlowych

– Decydujemy się na lokalizowanie naszych restauracji w galeriach handlowych, ponieważ chcemy być blisko klientów. Wiemy, jak dużą rolę w dzisiejszym świecie odgrywa oszczędność czasu. Dlatego dużą wagę przykładamy do szybkiego przygotowywania potraw oraz wydawania ich w funkcjonalnej formie – podkreśla Project Manager z WAK.

Sevi Kebab należy spółki Wrocławska Akademia Kulinarna, która od ponad 25 lat rozwija sieć lokali gastronomicznych – Kuchnia Marchè, Express Oriental, Sevi Kebab, Lepione. Każda z tych marek stworzonych przez Wrocławską Akademię Kulinarną reprezentuje nowoczesny trend gastronomiczny: kuchnia na wagę, czyli różnorodne i szybko dostępne jedzenie, w jakościowym wydaniu.

Wrocławska Akademia Kulinarna działa na rynku gastronomicznym od ponad 25 lat rozwija sieć lokali gastronomicznych. Lokale WAK są obecne w galeriach na terenie całego kraju. Obecnie WAK zarządza ponad setką lokali gastronomicznych w całej Polsce. Spółka skutecznie wdraża strategię Save The Planet. W lokalach, prowadzonych przez franczyzobiorców Wrocławskiej Akademii Kulinarnej, organizowane są regularne wyprzedaże. Codziennie, w ostatniej godzinie otwarcia, cały asortyment jest sprzedawany za 50 proc. ceny. Takie rozwiązanie daje wiele korzyści: klienci kupują pełnowartościowe posiłki, oszczędzając pieniądze i zyskując pewność, że następnego dnia świeże menu zostanie przygotowane od początku. Natomiast restauracja działa w duchu idei „Too Good To Go”, unikając marnotrawienia żywności.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.