Nowa formuła SCF 2020 Awards. Trwa rejestracja

Tegoroczna wiosenna edycja Shopping Center Forum zyskała nową formuję i potrwa dwa dni. W Forum weźmie udział duża, bo kilkudziesięcioosobowa grupa przedstawicieli sieci gastronomicznych. Zarejestruj się na SCF i dołącz do grona 1,4 tys. osób, które będą obecne na targach.

SCF odbędzie się na przełomie marca i kwietnia, w dniach 31.03 – 1.04 w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Pierwsza taka edycja

SCF 2020 Exhibition & Awards to dwa dni targów i konferencji. Największą nowością tej edycji jest wprowadzenie SCF Food. Przestrzeń wystawowa została poszerzona o strefę food & beverage. Stoiska najemców gastronomicznych będą działały w formie restauracji, barów i kawiarni.

Tematem przewodnim towarzyszącej targom konferencji będzie rozwój gastronomii w centrach handlowych i innych przestrzeniach komercyjnych. Podczas Forum zaprezentowane zostaną trendy gastronomiczne i nowe koncepty. Odbędzie się wiele paneli tematycznych:

  • Gastronomia jako serce projektów mixed-use
  • Komunikacja z najemcami centrum handlowego w dobie nowych technologii
  • Plany rozwoju sieci restauracji L’Osteria w Polsce
  • New Look, New Design, New Customer Experience – proces tworzenia galerii handlowej, która stanie się wyjątkowym miejscem dla wszystkich klientów
  • Mała czarna, czyli wielki biznes: rynek kawiarni w Polsce
  • Od food courtu do food hallu – ewolucja przestrzeni gastronomicznych
  • Is food the new black? – znaczenie sektora gastronomicznego dla ożywienia przestrzeni miejskich
  • Bariery rozwoju gastronomi w centrach handlowych i innych przestrzeniach komercyjnych – perspektywa najemców
  • Rozwój przestrzeni gastronomicznych w galeriach handlowych zlokalizowanych w miastach do 100 tys. mieszkańców

 

W debatach wezmą udział eksperci rynku, m.in. przedstawiciele firm takich jak Echo Investment, Apsys, Globalworth, White Star, EPP, CBRE, Cresa, Gemini Holding, C&W, JLL, MMG, Saller, Schwitzke Górski, iMall oraz najemców – Etno Cafe, Costa Coffee, Bobby Burger, L’Osteria, Ciasto i Farsz, Salad Story.

Dla wynajmujących powierzchnie handlowe targi będę przede wszystkim miejscem spotkania z najemcami z obszaru F&B. Wśród uczestników Forum obecni będą między innymi przedstawiciele zarządów kilkudziesięciu sieci gastronomicznych. Spodziewamy się ponad 1,4 tys. uczestników Forum. Na liście wystawców i partnerów tej edycji znajdują się już m.in. AmRest, EPP, Gemini Holding, Acteeeum, Immofinanz, Hosso, Trei, Napollo, CREAM, Master Management, Kodano Optyk, Saller, Schwitzke Górski, Starbucks, Ptak Outlet, Neinver, Atrium, Mikomax, OmiSense, OmniDigital, Pizza Hut, Mallson, Etno Cafe, Applink, Soczewkomaty.pl.

Welcome Mixer i After Party

W ramach targów SCF odbędą się również tradycyjnie Welcome Mixer oraz After Party. Do pierwszego spotkania uczestników Forum dojdzie już wieczorem 30 marca podczas Welcome Mixer. Tradycją tego wieczoru stały się wybitne przekąski autorstwa mistrzów kuchni japońskiej. Podobnie będzie i w tym razem, chociaż w innej lokalizacji – w Izumi Sushi Izakaya przy Alejach Jerozolimskich 61/63. Do udziału w Welcome Mixer zapraszamy wszystkich, którzy zarejestrowali się na SCF.

Doskonałym miejsce do kontynuowania rozmów biznesowych rozpoczętych podczas Welcome Mixer i pierwszego dnia Forum oraz zabawy w doborowym towarzystwie będzie After Party. Impreza odbędzie się 31 marca w klubie Capitol. Wstęp wyłącznie dla uczestników posiadających karty VIP.

Ważnym punktem programu Forum będzie ceremonia wręczenia nagród SCF Retailers Awards. Po raz pierwszy odbędzie się ona podczas After Party. Najemcy odbiorą statuetki w 9 kategoriach: Food New Concept, Food Newcomer, Omnichannel/New Technology, New Retail Concept/Retail Store Design, Newcomer, Expansion, Retailer of the Year, Manager of the Year oraz Personality of the Year.

Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w Forum, znajdują się TUTAJ

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.