Amerykańska marka Victoria’s Secret zmienia właściciela

Fundusz inwestycyjny Sycamore Partners przejął większościowy pakiet udziałów w słynnej amerykańskiej marce bieliźniarskiej Victoria’s Secret.

Les Wexner, dotychczasowy właściciel firmy L Brands a zarazem CEO Victoria’s Secret, sprzedał większościowy pakiet za kwotę ok. 525 mln dolarów. Wedle szacunków podanych przez Wall Street Journal, wartość amerykańskiej marki wyceniono na 1,1 mld dolarów. Pakiet 45 proc. akcji wciąż pozostanie w rękach firmy L Brands. Równocześnie ponad 80 letni Les Wexner ustąpi ze stanowiska.

Jak donoszą zagraniczne źródła, zarządzana przez Leslie Wexnera spółka L Brands była właścicielem Victoria’s Secret od lat 60 XX wieku. Po sfinalizowaniu umowy sprzedaży większościowego pakietu na rzecz funduszu Sycamore Partners, Leslie Wexner ma ustąpić ze stanowiska CEO marki Victoria’s Secret.  L Brands jest również właścicielem marki kosmetycznej Bath & Body Works. Ma ona nadal operować jako niezależna spółka.

Globalna sieć sprzedaży Victoria’s Secret

Victoria’s Secret to wiodący sprzedawca bielizny i kosmetyków, znany z prestiżowych zapachów, produktów pielęgnacyjne do ciała, supermodelek oraz światowej sławy pokazów mody. Kolekcje bielizny oraz kosmetyków Victoria’s Secret należącej do L Brands, Inc. dostępne są w ponad 1,6 tys. sklepach na całym świecie, a także online umożliwiając w ten sposób klientom dokonywanie zakupów w dowolnym miejscu i czasie.

W Polsce produkty Victoria’s Secret można dostać w trzech salonach w Warszawie: w Złotych Tarasach, Arkadii, oraz na lotnisku Chopina.

Przez długi czas w ofercie amerykańskiej marki w Polsce dostępne były jedynie kosmetyki i produkty pielęgnacyjne do ciała. W 2018 roku to się zmieniło. Victoria’s Secret otworzyła wówczas salon w Złotych Tarasach w zupełnie nowej odsłonie. Dzięki temu oferta poszerzyła się o kolekcje jednej z najpopularniejszych marek bielizny na świecie. W sklepie dostępny jest szeroki wybór flagowych biustonoszy, majtek oraz bielizny nocnej.

Po raz pierwszy w Polsce pełną ofertę produktową marka Victoria’s Secret zaprezentowała w salonie w CH Arkadia. To tutaj od 30 sierpnia 2017 r. dostępna jest sprzedaż nie tylko kosmetyków, ale i bielizny pod marką Victoria’s Secret. Sklep zajmuje 1,2 tys. mkw. Wystrój sklepu Victoria’s Secret w CH Arkadia zaaranżowany został w stylu glamour. Uwagę przykuwa różowa witryna, a wnętrze sklepu wraz z kandelabrami oraz detalami inspirowanymi bielizną, kojarzy się z przytulną przestrzenią mieszkalną. Front sklepu jest przyciemniony i nastrojowy, ozdobiony galerią ponadczasowych czarno-białych fotografii modelek.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.