Usługa Cateringoo pozyskuje 2 mln zł na rozwój i zdobywa nowe miasta

Cateringoo to startup działający niespełna od dwóch lat,d ziała na zasadzie marketplace’u, łącząc firmy cateringowe z klientem biznesowym. Platforma właśnie pozyskała 2 mln zł od funduszu KnowledgeHub i uruchomiła nową wersję swojej platformy online i szykuje się na podbój kolejnych polskich miast.

Platforma online pozwala na szybkie porównanie ofert wielu dostawców i zamówienie cateringu przez internet. Skraca ten obowiązek do kilku minut, gwarantuje przejrzystość cen, które są takie same jak bezpośrednio u dostawcy i pozwala na pełną kontrolę procesu. Zapewnia też jakość cateringu, bo wszyscy dostawcy są starannie weryfikowani.

Firma powstała półtora roku temu, a latem 2019 roku połączyła się z konkurencyjnym startupem Caterfly, spółką z portfolio Daftcode. Dobre wyniki i stabilny rozwój Cateringoo sprawiły, że startup szybko wzbudził zainteresowanie inwestorów, w efekcie czego niedawno zamknął pierwszą rundę inwestycyjną. Od funduszu KnowledgeHub pozyskał 2 miliony złotych na umocnienie swojej pozycji w Warszawie oraz na wyjście ze swoją ofertą do kolejnych miast – Wrocławia i Krakowa – gdzie już rozbudowuje zespoły sprzedażowe. Środki od inwestora Cateringoo przeznaczy również na promocję i rozbudowę platformy.

– Chcemy, by nasi klienci nie marnowali czasu na wyszukiwanie i porównywanie dostawców cateringu. Zrobiliśmy to za nich. Przygotowaliśmy również ofertę cateringową, która spełnia wymagania biznesu. Nasza platforma ma sprawić, że recepcjonistka zamawiająca catering na spotkanie zrobi to w kilka minut i już o nic nie będzie musiała się martwić – mówi CEO Cateringoo, Natalia Myszkowska. To klienci, którzy mają filie w różnych miastach, skłonili nas do ekspansji poza Warszawę. Odciążamy ich w procesie zamawiania cateringu i kontaktów z dostawcami, a do takiej wygody można się szybko przyzwyczaić – dodaje Myszkowska.

Nowa wersja platformy online Cateringoo

Już dziś Cateringoo ma stabilną pozycję w branży cateringu biznesowego i może pochwalić się czterokrotnym wzrostem rok do roku. – Od początku kluczowa jest dla nas profesjonalna obsługa klienta i zapewnienie takiej jakości, by klient do nas wracał. Jesteśmy dumni z tego, że ponad 60 proc. klientów pozyskanych w pierwszych miesiącach nadal korzysta z naszych usług – mówi Natalia Myszkowska. – Rośnie też średnia wartość zamówienia, która obecnie wynosi ponad 2000 zł. Rozszerzyliśmy sieć dostawców. Urósł również zespół, który przez niecały rok powiększył się z 3. do 12. osób – podsumowuje 2019 rok COO Cateringoo, Karol Lasota.

W lutym Cateringoo wypuściło kolejną wersję platformy online. Teraz klienci mogą samodzielnie wymieniać pozycje menu na takie, które lepiej im pasują. – Budując produkt, bardzo uważnie słuchamy sugestii klientów, co widać w kolejnych wersjach naszej platformy. Od momentu wprowadzenia nowych rozwiązań miesięczna częstotliwość zamawiania przez aktywnych klientów wzrosła trzykrotnie – komentuje zmiany w produkcie technologicznym szef zespołu technologicznego w Cateringoo, Szymon Czarnecki.

– Cieszymy się, że Cateringoo zdecydowało się na połączenie ze startupem powstającym w Daftcode. Dzięki temu mogliśmy szybciej zrekrutować silny zespół i zbudować prosty w użytkowaniu serwis online do wyszukiwania i zamawiania cateringu. Można w nim wybierać i dostosowywać oferty do potrzeb danej firmy i formatu spotkania, dopełnić wszelkich formalności, takich jak płatności i faktury czy komunikować się z dostawcami. Produkt świetnie odpowiada na potrzeby rynku, a spółka błyskawicznie stała się ważnym graczem w swojej branży, z którego możemy być dumni – mówi Paweł Seweryn, CEO Daftcode.

– Inwestycja w Cateringoo to nie tylko inwestycja w zaawansowany technologicznie marketplace, ale również w ciekawy i dynamicznie rosnący rynek, który już teraz wart jest w samej Europie ponad 15 miliardów euro. Firma bardzo szybko się rozwija, ma świetny zespół i mam nadzieję, że nasze środki pomogą jej zrealizować ambitne cele – komentuje Krzysztof Dębowski, Co-Managing Partner KnowledgeHub.

Daftcode to polska spółka technologiczna działająca w oparciu o nowatorski model biznesowy Venture Building. Samodzielnie tworzy startupy technologiczne – zaczynając od fazy koncepcyjnej przez rozwój aż po wprowadzenie produktu na rynek.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.