Ostatnia szansa na zakup tańszej karty wstępu na SCF Exhibition&Awards 2020

scf-2019-awards

Tylko do końca lutego br. przedstawiciele branży retail, którzy chcą wziąć udział w Shopping Center Forum Exhibition&Awards 2020, mają okazję skorzystać z preferencyjnych warunków zakupu kart wstępu. Najbliższa sobota jest ostatnim dniem, w którym można kupić karty wstępu po niższej cenie. Zarejestruj się TUTAJ.

Do targów pozostało zaledwie 30 dni. Wydarzenie odbędzie się w dniach 31.03 – 01.04. Dwa dni targów to część konferencyjna, wystawowa i merytoryczna oraz towarzyszące jej imprezy: Welcome Mixer, After Party i najważniejsza – Gala Retailers’ Awards 2020.

Ceremonia wręczenia nagród SCF Retailers Awards odbędzie się wieczorem 31 marca podczas After Party w klubie Capitol. Najemcy odbiorą statuetki w 9 kategoriach: Food New Concept, Food Newcomer, Omnichannel/New Technology, New Retail Concept/Retail Store Design, Newcomer, Expansion, Retailer of the Year, Manager of the Year oraz Personality of the Year.

SCF 2019

W roku 2020 wiosenna edycja SCF po raz pierwszy będzie dwudniowa. Nowością jest także SCF Food. Przestrzeń wystawowa została poszerzona o strefę food & beverage. Stoiska najemców gastronomicznych będą działały w formie restauracji, barów i kawiarni. Tematem przewodnim  towarzyszącej targom konferencji będzie rozwój gastronomii w centrach handlowych i innych przestrzeniach komercyjnych. Odbędzie się wiele paneli tematycznych:

  • Gastronomia jako serce projektów mixed-use
  • Komunikacja z najemcami centrum handlowego w dobie nowych technologii
  • Plany rozwoju sieci restauracji L’Osteria w Polsce
  • New Look, New Design, New Customer Experience – proces tworzenia galerii handlowej, która stanie się wyjątkowym miejscem dla wszystkich klientów
  • Mała czarna, czyli wielki biznes: rynek kawiarni w Polsce
  • Od food courtu do food hallu – ewolucja przestrzeni gastronomicznych
  • Is food the new black? – znaczenie sektora gastronomicznego dla ożywienia przestrzeni miejskich
  • Bariery rozwoju gastronomi w centrach handlowych i innych przestrzeniach komercyjnych – perspektywa najemców
  • Rozwój przestrzeni gastronomicznych w galeriach handlowych zlokalizowanych w miastach do 100 tys. mieszkańców

 

W debatach wezmą udział eksperci rynku, m.in. przedstawiciele firm takich jak Echo Investment, Apsys, Globalworth, White Star, EPP, CBRE, Cresa, Gemini Holding, C&W, JLL, MMG, Saller, Schwitzke Górski, iMall oraz najemców – Etno Cafe, Costa Coffee, Bobby Burger, L’Osteria, Ciasto i Farsz, Salad Story.

Dla wynajmujących powierzchnie handlowe targi będę przede wszystkim miejscem spotkania z najemcami z obszaru F&B. Wśród uczestników Forum obecni będą między innymi przedstawiciele zarządów kilkudziesięciu sieci gastronomicznych. Spodziewamy się ponad 1,4 tys. uczestników Forum. Na liście wystawców i partnerów tej edycji znajdują się już m.in. AmRest, EPP, Gemini Holding, Acteeeum, Immofinanz, Hosso, Trei, Napollo, CREAM, Master Management, Kodano Optyk, Saller, Schwitzke Górski, Starbucks, Ptak Outlet, Neinver, Atrium, Mikomax, OmiSense, OmniDigital, Pizza Hut, Mallson, Etno Cafe, Applink, Soczewkomaty.pl.

W Forum weźmie udział wyjątkowo duża, bo kilkudziesięcioosobowa grupa przedstawicieli sieci gastronomicznych.

Tutaj dwuminutowy skrót ostatniej edycji targów:

Zarejestruj się na SCF i dołącz do grona 1,5 tys. osób, które będą obecne na targach

W Forum weźmie udział 1500 uczestników, 400 sieci handlowych, 300 projektów oraz blisko 40 partnerów i wystawców. Udział potwierdziła także duża, bo kilkudziesięcioosobowa grupa przedstawicieli sieci gastronomicznych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.