Fast Casual Holding rozwija koncept Pizzatopia

Fast Casual Holding – firma specjalizująca się w tworzeniu konceptów z sektora fast casual dining, zapowiada dynamiczną ekspansję sieci Pizzatopia.

Pizzatopia, otwarta w 2017 roku jest pierwszą w Polsce rzemieślniczą pizzerią typu fast casual. Specjalizuje się w przygotowaniu pizzy wypiekanej w mniej niż 3 minuty na długodojrzewającym (48 godzin) lekkostrawnym cieście z dowolnie wybranych przez gości składników i dowolnej ich ilości przy zachowaniu zawsze tej samej ceny. Dewiza Fast & Social stawia na szybką obsługę w luźnej atmosferze przy dobrej muzyce.

– Pizzatopia to format idealny do centrów handlowych i biurowców, gdzie szybkość obsługi bez kompromisu na jakości ma znaczenie zarówno dla gości jak i reputacji wynajmującego. Format, inżynieria produktu i technologia naszego konceptu zapewnia szybką lunchową obsługę z opcją sit in, która nie byłaby możliwa do osiągnięcia dla typowej pizzerii. Cały proces od momentu kompozycji własnej pizzy przez gościa do jej podania zajmuje mniej niż 5 minut. Koncept dobrze sprawdzi się w centrach handlowych zarówno w strefach food court jak i w osobnych lokalach. Dla standardowej restauracji z miejscami siedzącymi potrzebujemy ok. 120-130 mkw. powierzchni. Jeśli w danym mieście posiadamy już Pizzatopię z centralną produkcją minimalna powierzchnia wynosi 80 mkw. Lokale na food coutrach mogą być dużo mniejsze – mówi dla Retailnet Marcin Dutkiewicz, Prezes Zarządu Fast Casual Holding/Pizzatopia Sp. z o.o.

Plany ekspansji Pizzatopia

Aktualnie w budowie jest jeden lokal Pizzatopia we Wrocławiu, a kolejny w trakcie negocjacji. W tym roku firma planuje również otwarcie trzeciego lokalu w Krakowie. Marka planuje także debiut w centrum handlowym, gdyż dotychczas dwie restauracje to lokalizacje przyuliczne w Krakowie.

– Fast Casual jest obecnie najszybciej rozwijającym się sektorem gastronomii w USA. Od ponad pięciu lat jestem zaangażowany w rynek fast casual w USA, gdzie nawiązałem wiele cennych relacji przyjacielskich i biznesowych z największymi przedstawicielami tego sektora. Kiedy dwa lata temu otworzyliśmy nasz autorski projekt, pierwszą w Polsce pizzerię w kategorii fast casual dining – Pizzatopia nikt z nas nie wiedział jak pizzeria fast casual zostanie przyjęta na rynku polskim. Przez pierwsze dwa lata wprowadziliśmy w naszych restauracjach Pizzatopia szereg standardów operacyjnych, innowacyjnych rozwiązań, zarejestrowaliśmy wiele Unijnych Patentów oraz znaków towarowych przygotowując nasz koncept pod dynamiczną ekspansję opartą na własnym kapitale –  podkreśla CEO Pizzatopia.

I dodaje: –  Udział w SCF traktuję jako okazję do poznania się z przedstawicielami centrów handlowych, jak i wymiany doświadczeniem z innymi firmami gastronomicznymi.

Fast Casual Holding jest właścicielem oraz operatorem dwóch marek: Cupcake Corner oraz Pizzatopia, a obecnie tworzy kolejny koncept gastronomiczny. Firma ma kilkunastoletnie doświadczenie gastronomiczne połączone z ponad 25 letnim doświadczeniem w budowaniu globalnej firmy finansowej. Posiada również stabilne zaplecze inwestycyjne wspierające rozwój sieci w oparciu o kapitał własny. Misją Pizzatopii jest również pozytywny wpływ na lokalną społeczność, co Pizzatopia realizuje poprzez działania non-profit przy użyciu swojej fundacji. Pizzatopia jest obecnie jednym z najwyżej ocenianych w mediach społecznościowych konceptów gastronomicznych w Krakowie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.