Galeria Nowy Świat z najlepszymi obrotami w całym 10-leciu funkcjonowania

nowy-swiat-rzeszow08

Kontynuowanie strategii zarządzania portfelem najemców oraz ukierunkowanie działań marketingowych w zakresie wzmocnienia akcji pro-sprzedażowych, pro-klienckich i kulturowych skierowanych do mieszkańców Rzeszowa w odniesieniu do roku 2018 utrzymały w Galerii Nowy Świat liczbę klientów na tym samym poziomie jak w roku ubiegłym, po uwzględnieniu regulacji wprowadzających niedziele wolne od handlu. Przełożyło się to bezpośrednio na rekordowe wyniki finansowe dla 10. najlepiej zarabiających najemców. Średni wzrost ich obrotów w roku 2019, w porównaniu z rokiem 2018, wyniósł aż 15,37 proc.

Rok 2019 to nowe umowy dla: Banquet – rozszerzającej segment sklepów z asortymentem dla domu oraz podpisanie umowy ze Szkołą Muzyczną Yamaha, która zwiększyła powierzchnię sal lekcyjnych. Podpisano 16 aneksów przedłużających umowy najmu, w tym dla takich sieci jak Frac, Stokrotka, Komfort, Komputronik i wielu innych. Końcówka 2019 i początek roku 2020 zaowocowały podpisaniem aneksu z siecią sklepów Jysk zwiększającego powierzchnię pawilonu handlowego w galerii o ponad 200 mkw. Zmianie uległa również lokalizacja kwiaciarni – przez najem większego o 100 mkw. lokalu handlowego.

Akcje i eventy, które przyciągają klientów

Głównym celem realizowanym w 2019 roku i jego kontynuacją na 2020 jest utrzymanie polityki eventowej, która zakłada dalszą rozbudowę palety akcji pro-klienckich i pro-sprzedażowych, jak również organizację szeregu imprez przy współudziale z najemcami galerii oraz instytucjami zewnętrznymi. Pełnym sukcesem okazały się akcje organizowane spontanicznie, takie jak np. „Szalona Środa” czy „Złoty Czwartek” bazujące na mechanizmie „kupon za paragon”, które generowały podwójny ruch w handlu i usługach.

Centra handlowe przyciągają rozrywką i atrakcjami, jest to również tendencja silnie wyczuwalna w Nowym Świecie. Najlepszym tego przykładem jest Kula Bowling & Club, który stał się prawdziwą ikoną rozrywki z największą kręgielnią na Podkarpaciu, dancefloorem, dwoma doskonale wyposażonymi barami i imprezami przyciągającymi tłumy. Podobnie jak w ubiegłym roku, kalendarz wypełniają również wydarzenia, których celem jest przyciągnięcie rodzin planujących aktywne spędzanie wolnego czasu. Luty i marzec to miesiące, w których odbędą się turnieje Judo i Karate oraz wyczekiwana od zeszłego roku Giełda Winyli. W maju planowana jest kolejna edycja Food Truck’ów, a to tylko kilka z wyjątkowo ciekawych imprez programu na pierwszą połowę 2020 roku. Warto nadmienić, że Galeria Nowy Świat charakteryzuje się szczególnym klimatem sprzyjającym spotkaniom – zarówno tym kameralnym jak i biznesowym. Na rok bieżący planowane są inwestycje mające na celu rozbudowę stref meetingowych i strefy food court’u.

Galeria przyjazna dla wszystkich

Zmiany architektoniczne to przede wszystkim skrupulatnie realizowane założenia unowocześniania Galerii i zmiany jej wizerunku. Zgodnie z planem zostały zakończone prace przy odnowieniu fasady całego budynku przy użyciu fotokatalitycznej, ekologicznej farby, a w bieżącym roku rozpoczęły się już przygotowania do zmiany wnętrza Galerii.

Galeria Nowy Świat może więc pochwalić się dobrze zamkniętym 10-leciem działalności na rynku rzeszowskim, z planami szeregu inwestycji, unowocześnieniem stylizacji wnętrza, aranżacji specjalnych stref dedykowanych dla kameralnych oraz biznesowych spotkań. Wkrótce zobaczymy centrum squasha, a na najwyższym poziomie galerii w strefie food court – miejsce warsztatów kulinarnych -„Wyższy Poziom Gotowania”.

Galeri Nowy Świat należy do Womak Holding. Wszystkie projekty Grupy zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2020 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.