Na początku marca Mi Store zadebiutuje w Galerii Jurajskiej

Jedna z najpopularniejszych dziś marek dostępna będzie od marca w Galerii Jurajskiej. W centrum handlowym zadebiutuje salon Mi Store z ofertą Xiaomi.

Galeria Jurajska stawia na unikatową ofertę i rozwój segmentu elektroniki. Efektem tego kierunku zmian w tenant mix jest zaplanowane na 7 marca otwarcie salonu Mi Store. To pierwszy sklep sieci w tej części województwa śląskiego i dopiero drugi w tym regionie Polski. Najemca zajmie lokal mający 110 mkw.

W salonie będzie można znaleźć flagowe produkty firmy Xiaomi, w tym najnowsze modele smartfonów, inteligentnych urządzeń (np. smart bandów, oświetlenia, oczyszczaczy powietrza), sprzętu audio (np. słuchawki i głośniki). W ofercie nie zabraknie także akcesoriów oraz produktów z  kategorii lifestyle.

– Xiaomi to obecnie jedna z najgorętszych marek, a jej produkty są pożądane przez klientów. Wejście brandu do Galerii Jurajskiej ze swoim salonem wypełni więc potrzebę nie tylko lokalnego rynku, ale i regionalnego. Jesteśmy przekonani, że to otwarcie będzie hitem, patrząc chociażby na to, jak dużą popularnością salony Mi Store cieszą się w innych obiektach w całej Polsce – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Pozyskanie Mi Store do tenant mix’u Galerii Jurajskiej jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii leasingowej, wspierającej rekomercjalizację z okazji 10-lecia centrum handlowego. Jej celem jest dziś wzmocnienie oferty o marki jeszcze nie obecne na tutejszym rynku.

– Dekada obecności na rynku stała się dla nas okazją do wzmocnienia oferty w kluczowych dla nas segmentach. Z jednej strony finalizujemy rozmowy z najemcami, którzy przedłużają umowy najmu, z drugiej poszukujemy na rynku marek, których oczekują od nas dziś klienci. Xiaomi jest jedną z tych marek – mówi.

Galeria Jurajska z szerszą ofertą elektroniki i multimediów

Dzięki nowemu otwarciu segment elektroniki i multimediów liczyć będzie 5 najemców. Oprócz Mi Store, wśród nich znaleźć można iDream (Apple Premium Resseler), RTV Euro AGD, Sony Center, X-Kom. Oferta teleoperatorów, u których również dostępne są urządzania mobilne, zamyka się natomiast w liczbie 5 salonów, w tym Orange, Plus, Play, T-Mobile, Virgin Telakces.com. W ofercie Jurajskiej znaleźć można także salony NC+ oraz Fotojoker.

Jak podkreśla Anna Borecka-Suda, marki segmentu elektroniki lokujące się w Galerii Jurajskiej inwestują w swój rozwój. Powód? – Galeria Jurajska jest nie tylko największym obiektem handlowym w tej części woj. śląskiego, ale i najchętniej odwiedzanym. Nasz próg co roku przekracza blisko 7,2 mln klientów. W 2019 roku, pomimo większej liczby niedziel, udało się nam utrzymać poziom odwiedzalności. O 7 proc. wzrosły z kolei obroty – wylicza.

– Jurajska także nieustannie rozszerza swój zasięg, dziś obejmujący rynek liczący sobie nawet 1,4 mln klientów. Inwestujemy także w rozwój. Na przestrzeni ostatnich 5 lat zrealizowaliśmy aż 40 inwestycji, które objęły m.in. otoczenie galerii, pasaże handlowe, a także customer experience. W efekcie, stworzyliśmy jedno z najnowocześniejszych centrów handlowych w Polsce, w którym nasi najemcy się rozwijają – dodaje.

Planowane otwarcie Mi Store jest już czwartym w tym roku. W styczniu w Jurajskiej został otwarty mający blisko 1 tys. m kw. salon eobuwie.pl, w lutym z kolei zadebiutowała restauracja Makarun. Oferta wzbogaciła się także o placówkę mBankTakże na początku marca zaplanowano otwarcie salonu Change Lingerie.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2019 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, Bajkowy Labirynt, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefy dydaktyczne premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.