Hummus Love nominowany do nagrody SCF Retailers’ Awards 2020 w kategorii Newcomer

Hummus Love – nowy koncept gastronomiczny wprowadzony przez sieć barów z jogurtami Redberry, został nominowany do nagrody SCF Retailers’ Awards 2020 w kategorii Food & Beverage Newcomer.

Jury konkursu doceniło markę za stworzenie zupełnie nowego na polskim rynku konceptu i otwarcie pierwszego lokalu w jednym z najbardziej odwiedzalnych centrów handlowych w Polsce – w Złotych Tarasach. Jak podkreślają eksperci, sieć aktywnie uczestniczy w tworzeniu przestrzeni food court w polskich centrach handlowych.

Zarząd sieci podkreśla, że nominację do nagrody zawdzięcza pasji i zaangażowaniu w tworzeniu miejsc ze zdrową żywnością, smaczną i z charakterem i klimatem.

– Bardzo się cieszymy, że zostaliśmy dostrzeżeni przez branżę retail. Nasz koncept wyróżnia się na tle sieciówek oferujących jedzenie typu fast food. Cieszymy się z nominacji i mamy nadzieję na wygraną. Planujemy rozwijać nasze marki w najlepszych centrach handlowych w Polsce – mówi dla Retailnet Urszula Baranowska, Redberry sp. z o.o.

Hummus Love

Koncept gastronomiczny Hummus Love powstał latem ubiegłego roku. Jest to wegetariańska restauracja, która bazuje na połączeniu oryginalnych smaków i receptur Bliskiego wschodu.

Format powstał z inicjatywy sieci Redberry – marki, która jest obecna na polskim rynku już od kliku lat i specjalizuje się w sprzedaży lodów na bazie jogurtów. Aktualnie sieć Redberry tworzy 10 lokalizacji w Warszawie, Toruniu, Krakowie i Wrocławiu.

Teraz przyszedł czas na połączenie konceptu Redberry z Hummus Love. Marka będzie rozwijana w oparciu o system franczyzowy. Na pierwsze lokalizacje wybrano Warszawę. Pierwszy punkt sieci powstał w Złotych Tarasach, a kolejny w lipcu 2019 roku otwarto w Blue City. Koncept wyróżnia się tym, że wszystkie potrawy są przygotowywane na oczach gości. Serwowane potrawy łączą w sobie fuzję smaków wegetariańskich składników oraz ziół i przypraw prosto z Izraela i Libanu.

Punkty Hummus Love to wyspy handlowe, które będą rozwijane w centrach i galeriach handlowych. Redberry sp. z o.o. oferuje system franczyzowy. – Jesteśmy firmą, która franczyzobiorcom użycza nie tylko logo marki, ale także służymy pomocą na każdym etapie projektu. Zapewniamy wsparcie zarówno technologiczne, techniczne, jak i biznesowe – informują przedstawiciele spółki.

Najmocniejsza strona Hummus Love to takie potrawy jak: hummus, pasty z bakłażana, sałatki, falafel.

O Redberry

Redberry na polskim rynku działa od 2011 roku. Aktualnie prowadzi sieć 10 lokali (większość z nich znajduje się w centrach handlowych). Franczyzodawca pomaga partnerom biznesowym w wyborze najlepszej lokalizacji oraz w negocjacjach umowy najmu, otwarciu punktu (prace budowlane i architektoniczne, umeblowanie i wyposażenie stoiska), a także doborze i szkoleniu pracowników przed otwarciem oraz w trakcie funkcjonowania punktu. Spółka oferuje sprawdzony model biznesowy, wsparcie związane z codzienną działalnością operacyjną punktu, stałą kontrolę jakości oraz jej ulepszanie i rozwój, know-how i kompleksowy program szkoleniowy dla personelu. Wyspy handlowe Redberry zajmują powierzchnie od 20 do 50 mkw.

Zwycięzców SCF Retailers’ Awards 2020 poznamy 5-6 maja 2020 r. podczas wiosennej dwudniowej edycji SCF 2020 Exhibition & Awards.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.