Pierwszy taki lokal Bobby Burger działa w stolicy

Bobby Burger zmienił lokalizację na Nowym Świecie, przenosząc się na drugą stronę ulicy do ponad dwukrotnie większego lokalu. Nowo otwarta burgerownia to blisko 100 mkw. przestrzeni zaaranżowanej w nowoczesnym stylu. W planach są kolejne otwarcia.

Bobby Burger to warszawska marka burgerowni, która rozpoczęła swoją działalność w 2012 roku od jednego food trucka odwiedzającego największe wydarzenia w stolicy. Dziś to największa polska sieć burgerowni z lokalami niemal w całej Polsce. W samej Warszawie działa ich 20, w tym nieprzerwanie od ponad 5 lat, ciesząca się dużym zainteresowaniem burgerownia na Nowym Świecie. To tutaj w kultowych burgerach mogli rozsmakować się m.in. turyści odwiedzający historyczne zakątki Warszawy, studenci zmierzający w stronę Uniwersytetu Warszawskiego czy mieszkańcy stolicy poszukujący sycącego posiłku np. przed imprezą. W połowie lutego br. Bobby Burger przeniósł się na drugą stronę ulicy do ponad dwukrotnie większego lokalu, który zaskakuje nowoczesnym wystrojem oraz znacznie rozszerzonym menu.

100 mkw. przestrzeni w nowoczesnym stylu

Burgerownia przy ul. Nowy Świat 27 to blisko 100 mkw. przestrzeni zaaranżowanej w nowoczesnym stylu. W menu obok klasycznych burgerów ze 100 proc. wołowiną, propozycji drobiowych i wegetariańskich, wegańskiej wersji burgera oraz frytek z autorską przyprawą, znalazły się drinki i shoty, tworzone według oryginalnych receptur. Koktajle alkoholowe na bazie whisky, ginu czy wódki przypadną do gustu miłośnikom mocnych trunków. W ofercie znajdziemy także piwo butelkowe i z nalewaka.

– Atutem burgerowni na Nowym Świecie jest jej lokalizacja, czyli samo serce Warszawy – okolica, która nigdy nie śpi, jest gwarna i tłoczna przez cały tydzień. Dlatego to idealne miejsce na otwarcie lokalu, który będzie celem wyjścia „na miasto” a nie tylko przystankiem na dłuższej trasie – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger.

– Dotychczas autorskie, oryginalne połączenia smakowe były wyróżnikiem naszych burgerów. W nowej lokalizacji znacznie rozszerzamy menu alkoholowe, gdzie również stawiamy na niestandardowe smaki. Chcemy, aby ten lokal kojarzył się nie tylko z ciekawymi burgerami, ale także unikatowymi szotami, jak np. Bobby Lassi, który składa się z wódki kokosowej, likieru na bazie świeżego jogurtu naturalnego i musu mango. To pierwszy lokal Bobby Burger w nowym wymiarze, jednak już teraz mogę zapowiedzieć otwarcie kolejnych takich burgerowni. Najbliższe przy ul. Chmielnej w Warszawie – dodaje Krzysztof Kołaszewski.

45 lokali w Polsce

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych siedmiu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca 19 polskich miast, takich jak m.in. Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź, Szczecin, Kraków, Wrocław, Bydgoszcz czy Lublin. Obecnie sieć liczy 45 lokali.

Bobby Burger planuje w dalszym ciągu mocno akcentować swoją obecność w kulturze miejskiej, a nowa oferta franczyzowa marki stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku. Od początku istnienia, marce przyświeca hasło: Real Food, Real People – prawdziwe jedzenie dla prawdziwych ludzi. Jedną z autorskich inicjatyw marki jest Bobby Team, wspierający pasję, energię i dynamizm młodych ludzi. www.bobbyburger.pl.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.