iMall, czyli aplikacja stworzona z myślą o centrach handlowych

Nieograniczony dostęp do ważnych informacji i danych, przyspieszenie procesów decyzyjnych, optymalizacja współpracy między podmiotami zaangażowanymi w pracę obiektu i realna oszczędność czasu – to zdaniem Moniki Bednorz z firmy Me & My Friends, największe zalety aplikacji iMall.

O konkretnych funkcjonalnościach i benefitach, jakie daje najemcom oraz dyrektorom aplikacja iMall, będzie można dowiedzieć się więcej podczas wiosennej edycji corocznych targów Shopping Center Forum. Forum odbędzie się w dniach 5-6 maja na stadionie Legii Warszawa.

Pierwszą część rozmowy można przeczytać TUTAJ.

Wspomniała Pani o gromadzeniu danych. Czy iMall wspiera centra handlowe w tym zakresie?

MB: Tak. W aplikacji dostępne są dane finansowe, takie jak bieżące raporty od najemców, oraz dane związane z funkcjonowaniem obiektu, czyli informacje o awizacjach, naprawach, przeglądach i pracach serwisowych. To korzyść istotna zwłaszcza dla dyrektorów centrów handlowych, którzy na podstawie analizy danych mogę zoptymalizować zarządzanie obiektem.

Monika Bednorz, Me & My Friends, Project Manager projektu iMall

Czy aplikacja została już gdzieś wdrożona?

MB: Jesteśmy w trakcie pilotażowych wdrożeń w dużej sieci centrów handlowych w Polsce, które obejmą kilka galerii i ok. 1 tys. najemców. Niedługo będziemy mogli pochwalić się pierwszymi wynikami i opiniami.

Czy każde centrum handlowe może skorzystać z Waszej aplikacji?

MB: Oczywiście! iMall jest narzędziem dla wszystkich centrów handlowych, które chcą poprawić wydajność pracy i dążą do rozwoju. Nasza aplikacja sprawdzi się zarówno w mniejszych, jak i w większych obiektach.

Jak wygląda procedura wdrożenia aplikacji w nowym obiekcie?

MB: Pierwszy krok to nawiązanie kontaktu z nowym klientem. Tutaj drogi mogą być różne: klient może otrzymać ofertę dopasowaną do swoich potrzeb podczas spotkania z naszym przedstawicielem, uzyskać przez stroną internetową ofertę zgodną z cennikiem, lub otrzymać ofertę od nas, w ramach naszych wewnętrznych działań handlowych. Później doprecyzowujemy szczegóły współpracy i udostępniamy klientowi aplikację w wersji mobilnej i webowej. W ramach takiego wdrożenia możemy także przeprowadzić szkolenia.

Jakimi korzyściami zachęciłaby Pani klientów do wdrożenia iMall?

MB: Nieograniczony dostęp do ważnych informacji i danych, przyspieszenie procesów decyzyjnych, optymalizacja współpracy między podmiotami zaangażowanymi w pracę obiektu i realna oszczędność czasu. Ważnym benefitem jest także usprawnienie komunikacji, sprzyjające budowaniu dobrych relacji biznesowych. Dodam, że planujemy dalszy rozwój aplikacji, tak by sukcesywnie dopasowywać się do nowych potrzeb dyrektorów, najemców i pracowników centrów handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.