Sieć „u Lodziarzy” planuje dalszy rozwój

Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” jest jedną z prężniej rozwijających się rodzimych franczyz lodowych. Obecnie na mapie naszego kraju znajdziemy ponad sto punktów – lokali stacjonarnych, lodziarnio-kawiarni, ice-trucków, wysp lodowych, riksz czy wózków sprzedażowych. W planach jest dalszy rozwój sieci.

Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” działa na rynku od 2015 roku. W Polsce była jednym z twórców trendu na lody rzemieślnicze, wytwarzane z naturalnych składników, podawanych w formie pacek, a nie gałek.

Obecnie marka specjalizuje się w serwowaniu nietypowych połączeń smakowych, które nawiązują do regionalnych tradycji, np. kuchni podlaskiej. Masterzy “u Lodziarzy” co roku przygotowują nowe kombinacje, które każdy franczyzobiorca może wprowadzić do swojego lokalu. Sieć systematycznie się rozwija, a jej właściciele stale poszukują nowych partnerów do współpracy.

Silne wsparcie ze strony sieci

Od początku współpracy każdy franczyzobiorca może liczyć na pomoc dedykowanego opiekuna. Jego zadaniem jest wspieranie właściciela lodziarni na każdym etapie inwestycji – od wyboru lokalizacji, przez adaptację lokalu, aż po szkolenie pracowników.

– Nasi doświadczeni opiekunowie służą radą, podpowiadają korzystne rozwiązania i są otwarci na dialog. Często wystarczy jeden telefon, aby rozwiązać jakiś bieżący problem. To dla franczyzobiorców duże ułatwienie. Zawsze wiedzą, do kogo mogą się zgłosić, gdy napotkają na barierę – tłumaczy Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci WLP “u Lodziarzy” i dodaje:  – Warto zaznaczyć, że obejmujemy opieką nie tylko nowych, ale także wieloletnich partnerów. Każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie i staramy się wspólnie znaleźć najlepsze wyjście z sytuacji.

Wytwórnia Lodów Polskich nieustannie się rozwija i do tego samego zachęca swoich partnerów. Sieć regularnie organizuje więc warsztaty szkoleniowe z prowadzenia lodziarni, bieżącej obsługi klientów, technik sprzedaży, z zakresu przygotowywania deserów, obsługi urządzeń czy prowadzenia dokumentacji sanitarnej.

u Lodziarzy

Wyżej wymienione szkolenia dedykowane są franczyzobiorcom prowadzącym lodziarnie z samą sprzedażą. Osobom decydującym się na produkcję lodów dla siebie i zaopatrywanie w nie innych lodziarni, sieć oferuje także szkolenia z produkcji lodów rzemieślniczych dla tzw. masterów.

Cztery koncepty

Sieć “u Lodziarzy” oferuje cztery podstawowe modele współpracy – lodziarnię stacjonarną, mobilną, wyspę lodową, a także lodziarnię z wytwórnią. W ich ramach franczyzobiorca może zdecydować się ponadto np. na rikszę lub wózek, lodziarnię z częścią kawiarnianą, a nawet sprzedaż całoroczną czy doraźną, np. podczas wesel lub eventów.

– Mnogość konceptów sprawia, że każdy przyszły franczyzobiorca znajdzie u nas coś dla siebie. Wszystko zależy od kwoty, jaką chce przeznaczyć na inwestycję, a także lokalizacji. Obecnie stawiamy na elastyczność również w kwestii menu – mówi Paulina Daniłowicz.

Elastyczność WLP dotyczy także form finansowania urządzeń. Franczyzobiorcy mają do wyboru m.in. leasing, najem czy finansowanie fabryczne. Dzięki temu nie muszą na start posiadać pełnej kwoty, a mogą skorzystać z płatności rozłożonej w czasie. Inwestycja we franczyzę Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” waha się w zależności od wybranego modelu współpracy od sześciu do około stu tysięcy złotych.

Przypomnijmy, że „u Lodziarzy” to polska grupa lodziarni serwująca naturalne, rzemieślnicze lody. Właścicielem sieci jest Multi Ice Radosław Charubin SC.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.