Jysk przedłuża umowę najmu z Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów z sukcesem finalizuje rozmowy z najemcami, którym kończą się 5- i 10-letnie umowy najmu. Grono to rośnie z każdym miesiącem. Tylko w 2019 roku aż 25 najemców zdecydowało się na prolongaty umów. Także początek tego roku przynosi kolejne.

W gronie tym można znaleźć jednego z największych najemców segmentu „home” w Gemini Park Tarnów tj. duńską sieć supermarketów z dekoracjami i meblami Jysk. Marka zajmująca obecnie powierzchnię 1462 mkw. właśnie zdecydowała się na przedłużenie najmu na kolejne 10 lat.

 Firma Gemini Holding jest wystawcą Shopping Center Forum 2020 Exhibition & Awards. Tegoroczna wiosenna edycja SCF po raz pierwszy będzie dwudniowa. Targi odbędą się w dniach 5-6 maja w Centrum Konferencyjnym Legia Warszawa.

Sieci przedłużają umowy z Gemini

Tym samym klienci galerii dalej znajdą w niej 9 sklepów z wyposażeniem wnętrz. Obok marki Jysk, tę część oferty największego centrum handlowego w Tarnowie wypełniają także sklepy m.in. Castorama, Duka, home&you, Bed Lux czy Pepco. W sumie sklepy z wyposażeniem zajmują ponad 10 tys. mkw. GLA.

– 10-lecie centrum handlowego staje się dla nas powodem do rozmów z najemcami. Wyraźnie widać, że marki, które nam raz zaufały i zainwestowały w najem, nie straciły tego zaufania i decydują się dziś na dalszą współpracę i rozwój w Gemini Park Tarnów – mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease Gemini Holding.

– Taki kredyt zaufania dostaliśmy też od sieci Jysk. Marka, obecna u nas od 10lat, zdecydowała się na wynajem przez kolejną dekadę. Wpływ na to miały zarówno wyniki, jakie brand osiąga w naszym centrum handlowym, jak również rozwój obiektu na przestrzeni ostatnich lat oraz jego mocna, regionalna pozycja we wschodniej Małopolsce – mówi.

Jedyny Jysk w Tarnowie

Jysk w Gemini Park Tarnów to dziś jedyny sklep marki w tym mieście. W jego ofercie klienci mogą znaleźć zarówno dekoracje, w tym m.in. tekstylia, jak również wyposażenie domu i mieszkania, w tym meble do salonu, jadalni, łazienki i biura. Sieć w Polsce posiada ponad 215 sklepów.

– Cieszy nas, że marka o tak ugruntowanej pozycji, doskonale znana klientowi i lubiana przez niego nadal będzie obecna w Gemini Park Tarnów. Tym samym nasi klienci dalej będą mieli możliwość zrobienia kompleksowych zakupów związanych z urządzaniem. Umowa z Jysk cieszy także z innych powodów. Polacy cenią sobie skandynawski design. Obecność tego sklepu odpowiada więc oczekiwaniom, jakie ma konsument – mówi Słuchocki.

Zdaniem Zbigniewa Nowaka, dyrektora Gemini Park Tarnów, na pozytywne decyzje najemców związane z przedłużaniem umów wpływ ma wiele czynników, przede wszystkim coraz mocniejsza pozycja centrum handlowego na lokalnym i regionalnym rynku oraz najszersza w regionie oferta, która ściąga klienta z całego regionu.

– Marki, które inwestują w lokal w Gemini Park zyskują nie tylko szansę rozwoju w nowoczesnym i doinwestowanym obiekcie handlowym, ale przede wszystkim dostęp do rynku liczącego sobie ponad milion potencjalnych klientów.  Ta pozycja lidera we wschodniej Małopolsce pozwala nam zapewnić najemcom nie tylko satysfakcjonujący footfall, ale przede wszystkim obroty – mówi.

Regionalny zasięg Gemini Park

Wpływ na decyzje najemców – zdaniem Nowaka – ma także otoczenie, w jakim marki się znajdują. Oferta Gemini Park stale jest udoskonalana. Już dziś można w niej znaleźć 130 sklepów, z czego ponad 50 proc. stanowią popularne polskie i zagraniczne marki modowe. Ponadto galeria ma rozwiniętą ofertę w aż 10 segmentach, m.in. usług, gastronomii, zdrowia i urody, multimediów i sportu.

– Kompaktowa, bardzo szeroka oferta, zaspokajająca potrzeby osób w różnym wieku, sprawia, że jesteśmy obiektem chętnie wybieranym przez całe, wielopokoleniowe rodziny. W efekcie profil naszego klienta, współgra z profilem klienta pożądanego przez najemców. Co więcej, atrakcyjność oferty sprawia, że Gemini Park ma już wierne grono stałych klientów. Jednocześnie także pozyskuje nowych – mówi.

Ci na shopping do Gemini Park gotowi przejechać są nawet kilkadziesiąt  kilometrów. Powód? W takim promieniu nie ma drugiego tak dużego centrum handlowego, w dodatku z szeroką i urozmaiconą ofertą. Dzięki temu najemcy działający w galerii mają szansę pozyskiwać klientów nie tylko z Tarnowa, ale także z miast ościennych i dalszych zakątków tej części Polski.

– Już 60 proc. naszych klientów pochodzi spoza Tarnowa. To odsetek, który wzrósł na przestrzeni ostatnich 5 lat, stając się mocny argumentem w rozmowach z partnerami biznesowymi.  W praktyce oznacza to bowiem, że marki obecne w Gemini Park zyskują dostęp nie tylko do lokalnego rynku w Tarnowie, ale do bardzo szerokiego rynku regionalnego. To zapewnia stały napływ klientów, sprzyja także rozwojowi i osiąganiu celów biznesowych związanych np. z ekspansją brandu – mówi.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.