Kebab King wkrótce w N-Parku w Warszawie

W lutym została podpisana umowa najmu z siecią restauracji Kebab King. Lokal zostanie otwarty w II kwartale tego roku w N-Parku zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Trakt Brzeski. W obiekcie działają już m.in. market Biedronka, drogeria Hebe i fitness klub Zdrofit.

N-Park przy ul. Trakt Brzeski to centrum convenience zlokalizowane przy drodze wojewódzkiej nr 2, w dzielnicy Warszawa – Wesoła. Obok znajduje się stacja benzynowa, restauracja typu „drive” popularnej sieci oraz hotel.

Firma Napollo jest wystawcą wiosennej edycji corocznych targów Shopping Center Forum. Forum odbędzie się w dniach 5-6 maja na stadionie Legii Warszawa.

35 punktów Kebab King

Kebab King zajmie powierzchnię 111 mkw. na parterze, z wejściem bezpośrednio od strony parkingu. Jest to sieć dynamicznie rozwijających się restauracji kurdyjskich, działająca na polskim rynku od 2010 r. Obecnie posiada 35 punktów, m.in. w Warszawie, aglomeracji warszawskiej, Gdańsku, Gdyni, Toruniu, Wrocławiu. W restauracji w N-Parku w sprzedaży znajdą się m.in. kebaby, kanapki, kubełki mięsne, dania obiadowe, sałatki, desery oraz menu dla dzieci.

– N-Park w dzielnicy Wesoła działa przy ruchliwej arterii komunikacyjnej, w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej i w bliskim sąsiedztwie Sulejówka. Taka lokalizacja sprawia, że jest to zarówno koncept odpowiadający codziennym potrzebom lokalnego klienta w segmencie zakupów i usług, jak również stanowi ciekawą ofertę dla klienta tranzytowego, którą teraz dodatkowo wzmocni gastronomia – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo.

Rozwój N-Parków

N-Park to marka wygodnych zakupów codziennych blisko bądź pod drodze do domu. N-Parki działają już w aglomeracji warszawskiej oraz we Wrocławiu. Kolejne otwarcia zaplanowane są w Gorzowie Wielkopolskim, Wrocławiu oraz aglomeracji.

Napollo od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park. Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. Napollo zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.