POLOmarket przyśpiesza digitalizację dzięki aplikacji mobilnej

– Aplikacja mobilna POLOmarket to kamień milowy w procesie digitalizowania naszej komunikacji. Nie tylko pozwoliła nam ona rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z klientem, ale i zintegrować wiele naszych działań, w sposób wygodny dla klienta – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

W ciągu niespełna pół roku od uruchomienia aplikacja POLOmarket zyskała kilkaset tysięcy nowych użytkowników i znalazła się wśród 6 najlepszych aplikacji commerce/m-commerce w tegorocznym konkursie Mobile Trends Awards.

Użytkownicy aplikacji mobilnej POLOmarket mogą korzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” oraz daje możliwość ocenienia zakupów zrobionych w POLOmarkecie. Ponadto do aplikacji wprowadzone zostały jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych. Od czasu uruchomienia aplikacja jest nieustannie rozwijana.

Sieć POLOmarket zapowiada wprowadzenie kolejnych nowych i wygodnych rozwiązań w aplikacji w II kwartale 2020 r.

Grupa POLOmarket

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również Spółka logistyczna. Firma zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Sklepy POLOmarket miesięcznie odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Podstawą sukcesów firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju przedsiębiorstwa. Obecnie POLOmarket zatrudnia ponad 6,3 tys. osób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.