Quiosque wprowadza zmiany do sprzedaży online

Polska marka odzieżowa Quiosque stawia na bezpieczeństwo pracowników i klientek i zachęca do zakupów online i wspiera akcje #zostańwdomu.

– To dla nas niezwykle trudna i wyjątkowa sytuacja, jak zresztą i dla całej branży, gdyż z dnia na dzień zostaliśmy praktycznie bez przychodów. W naszej sieci mamy ponad 180 sklepów więc na chwilę obecną skupiamy się na ograniczaniu kosztów i rozmowach z naszymi pracownikami, którym tłumaczymy sytuację, w jakiej się znaleźliśmy. Jest to szczególnie ważne w obecnej sytuacji gdyż każdy z nas powinien zrozumieć, że głównym celem jest utrzymanie istniejących miejsc pracy. Ponad 90 proc. naszych sklepów działała w centrach handlowych, które są obecnie zamknięte. Sklepom franczyzowym, które działają przy ulicach, zostawiliśmy swobodę decyzji o handlu gdyż zdajemy sobie sprawę, że bezpieczeństwo jest obecnie naszym priorytetem – mówi Grzegorz Tokarczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju.

Nowy regulamin e-sklepu

Działania mają na celu ochronę pracowników i klientek. Osoby zatrudnione w centrali firmy pracują zdalnie realizując wytyczne kwarantanny. Wprowadzono także zmiany w pracy magazynu, aby zminimalizować kontakty między pracownikami, zostali oni wyposażeni w rękawice ochronne. Zmieniono godziny pracy magazynu, znacznie je skracając.

Marka zachęca klientki do zakupów online, wydłużając termin zwrotów zakupionych produktów do 90 dni. Quiosque dokłada wszelkich starań, aby pakowanie i dostarczanie zamówień było bezpieczne zarówno dla Klientek, jak i wszystkich zaangażowanych osób.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.