O bag: Do tanga trzeba dwojga

W obecnej sytuacji najważniejsza jest komunikacja. Rozmawiajmy ze sobą, tu i teraz. Nie czekajmy na to co zrobi, lub czego nie zrobi rząd, bo przedsiębiorcy muszą pomóc sobie tu i teraz! – pisze Konrad Pękacki, dystrybutor marki O bag.

Posiadamy 8 salonów sprzedaży stacjonarnej pod nazwą Obag.store – wszystkie znajdują się w Galeriach Handlowych

Jak większość najemców, których punkty sprzedaży zostały objęte zakazem, do wszystkich wynajmujących wystosowałem pismo z prośbą o zawieszenie płatności. Dodam tylko, że płatności za marzec zostały już wcześniej uregulowane.

Na 7 wystosowanych pism otrzymałem poniższe informacje zwrotne:

  • Jeden z Wynajmujących zrozumiał powagę sytuacji, i zredukował płatności za marzec 2020 o 50 % (proporcjonalnie do czasu w jakim sklep mógł funkcjonować).
  • Trzech Wynajmujących udzieliło odpowiedzi poprzez wystawienie faktur za miesiąc kwiecień 2020
  • Pozostali Wynajmujący nie udzielili żadnej odpowiedzi, nie było z ich strony żadnego kontaktu.

Powyższy przykład pokazuje, że na 7 przypadków, tylko jeden z Wynajmujących zapoznał się z moim pismem i konstruktywnie odpowiedział. Pozostali – jak było łatwo się tego domyśleć zignorowali moje wiadomości.

Bez empatii, zaangażowania, współpracy i solidarnej postawy wobec wspólnego wroga, polegniemy na przedbiegach. Nie zniszczy nas wirus, ale firmy zniszczą się wzajemnie.

Ze swojej strony deklaruje chęć rozmowy, dialogu i współpracy. Jednak jak wiadomo „do tanga trzeba dwojga”.

Pod szyldem Debata Retailnet.pl jeszcze szerzej będziemy publikować opinie i komentarze naszych czytelników  To miejsce jest dostępne dla wszystkich uczestników rynku:  najemców, wynajmujących, ekspertów i analityków a także dostawców technologii i usług dla rynku centrów handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.