MediaMarkt uruchomił nowy kanał sprzedaży

Od początku kwietnia w sklepie MediaMarkt na Allegro dostępnych będzie 2 tysiące ofert sprzętu i akcesoriów popularnych marek elektroniki użytkowej.

– Od teraz klienci na Allegro będą mogli wybierać z szerokiej gamy produktów popularnej elektroniki użytkowej z oferty MediaMarkt. Dzięki wejściu MediaMarkt na Allegro znajdą oni nie tylko produkty znanych marek, ale także marki własne MediaMarkt. Oferta na Allegro będzie obejmować także markowe produkty dostępne na wyłączność w MediaMarkt – mówi Michał Iwanciw, Dyrektor Segmentu Elektroniki Użytkowej w Allegro.

Nowy internetowy kanał sprzedaży

Kategoria Elektronika na Allegro jest coraz popularniejsza. Klienci doceniają w niej szeroki wybór i bardzo atrakcyjne ceny. Oprócz tego są łatwo dostępne raty zero, atrakcyjny leasing dla firm oraz różne formy dostawy z Allegro Smart!. W ciągu ostatnich 4 miesięcy klienci Allegro kupili 1,6 miliona akcesoriów GSM i 1,5 miliona drobnych urządzeń gospodarstwa domowego oraz wiele innych urządzeń elektronicznych z darmową dostawą Allegro Smart!. Oferty MediaMarkt będą objęte tym pakietem bezpłatnych dostaw do tysięcy paczkomatów lub kurierem. Wkrótce zakupy będzie można odbierać sieci punktów odbioru w ramach Allegro Smart! oraz w 88 sklepach MediaMarkt.

– Rozszerzając zasięg działania o nowy kanał sprzedaży, MediaMarkt odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy elastycznie korzystają z różnych kanałów i internetowych platform sprzedażowych. Strategiczne partnerstwo z najpopularniejszym marketplace w Polsce wzmacnia pozycję naszej marki. Potencjał sprzedażowy Allegro pozwoli na dalsze zwiększanie konkurencyjności MediaMarkt na polskim rynku– mówi Alpay Güner, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Prawie 90 sklepów MediaMarkt

MediaMarkt to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek, która wyznacza trendy w branży. Sieć ma w Polsce blisko 90 sklepów stacjonarnych, prowadzi też jeden z najpopularniejszych sklepów internetowych z elektroniką mediamarkt.pl. Sprzedaż prowadzona jest również za pośrednictwem call center. Kierując się zasadą klientocentryzmu firma kładzie nacisk na oferowanie kompleksowych rozwiązań – szeroki asortyment uzupełnia szereg usług związanych z zakupionym sprzętem. Na razie, w związku z aktualną sytuacją pandemiczną, dostawy zakupów – poza punktami odbioru – odbywać się będą do drzwi klienta. Wkrótce uruchomione zostaną usługi okołosprzedażowe, takie jak np. instalacja, pierwsze uruchomienie i konfiguracja urządzeń czy podłączenie sprzętu AGD do sieci gazowej, elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.