McDonald’s rozwija współpracę z Glovo

Tylko w marcu Glovo i McDonald’s uruchomiły McDelivery w 11 kolejnych miastach. W odpowiedzi na potrzeby gości usługą objęto 99 nowych restauracji na przestrzeni czterech tygodni. Z dostawą do domu zamówienie otrzymają mieszkańcy: Warszawy, Krakowa, Torunia, Bydgoszczy, Poznania, Wrocławia, Lublina, Rzeszowa, Białegostoku, Katowic i Olsztyna.

Glovo, aplikacja mobilna zajmująca się dostawami na życzenie, rozszerza swoją dotychczasową współpracę z McDonald’s. Od marca goście będą mogli zamówić jedzenie aż ze 120 restauracji. Przesyłka dotrze pod wskazany adres w czasie krótszym niż godzina.

– Wraz z McDonald’s stanęliśmy na wysokości zadania. W bardzo krótkim okresie czasu udało nam się uruchomić usługę w 11 miastach. W obecnej sytuacji nie ma możliwości jedzenia w restauracji, dlatego coraz więcej Polaków decyduje się zamówić jedzenie na dowóz, by w ogóle nie wychodzić z domu. Cieszymy się, że możemy spełniać potrzeby naszych klientów i pomóc im w tym trudnym czasie, a jednocześnie cały czas dbać o ich bezpieczeństwo. Glovo w tym celu wprowadziło między innymi dostawy „bezkontaktowe”, dzięki czemu zamawiający może odebrać przesyłkę spod drzwi bez kontaktu z kurierem – mówi Carlos Silván, Head of Expansion w Glovo.

Mobilna aplikacja ułatwia bezpieczne zamawianie posiłków

Aplikacja już wcześniej zrezygnowała z konieczności zostawiania podpisu przez klientów u dostawcy. Kurierzy na co dzień stosują także szereg specjalnych środków ostrożności oraz higieny. Jest to: dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie ich za boki podczas przenoszenia oraz stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia.

Zdrowie, bezpieczeństwo oraz higiena pracowników, gości i partnerów to także priorytet i podstawa działania dla McDonald’s. Marka od zawsze przykładała dużą wagę do najwyższych standardów higieny. W związku z aktualną sytuacją panującą w kraju, do restauracji wprowadzono nowe, dodatkowe procedury, między innymi bezkontaktowej obsługi zamówień.

– Dzięki poszerzeniu usługi Glovo, produkty McDonald’s mogą w bezpieczny sposób trafić do naszych gości, którzy obecnie pozostają w domach – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. relacji korporacyjnych McDonald’s Polska.

McDonald’s w Polsce

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 445 restauracji sieci. 385 z nich to obiekty prowadzone przez 72 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

McDonald’s ma ponad 20-letnie doświadczenie w realizacji zamówień produktów z dostawą na najbardziej rozwiniętych rynkach Azji i Bliskiego Wschodu, jest jednym z liderów w tym segmencie branży gastronomicznej. W Polsce usługa McDelivery dostępna jest od 2017 roku. W tym czasie sieć zrealizowała już 2 mln zamówień z dowozem i stale poszerza zasięg działalności. Usługa obejmuje obecnie 175 restauracji McDonald’s w całej Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.