Dino: sytuacja epidemiologiczna wpłynęła na otwarcia nowych sklepów

W I kwartale 2020 r. Dino Polska S.A. zakończyła proces inwestycyjny dotyczący uruchomienia 39 sklepów.  Uruchomionych zostało 16 sklepów, a 23 oczekują na otwarcie.

“W przypadku tych sklepów trwa proces uzyskiwania zgód na uruchomienie od organów państwowych, który  został opóźniony z uwagi na sytuację epidemiologiczną lub których otwarcie zostało tymczasowo wstrzymane przez Spółkę” – czytamy w komunikacie Dino.

Dla porównania rok wcześniej, w I kwartale 2019 r., uruchomione zostały 33 nowe sklepy. Obecnie, na koniec marca 2020 r. sieć liczyła 1257 sklepów, a ich powierzchnia sprzedaży wyniosła 487,1 tys. mkw.

Sieć Dino

Dino to polska sieć średniej wielkości supermarketów spożywczych zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów, będąca jedną z najszybciej rosnących sieci na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Sklepy zlokalizowane są głównie w zachodniej części Polski.

Model biznesowy Grupy Dino łączy zalety formatu średniopowierzchniowych supermarketów w lokalizacjach dogodnych dla klientów z umiejętnością szybkiego otwierania nowych sklepów oraz atrakcyjnym asortymentem, na który składają się przede wszystkim markowe i świeże produkty w konkurencyjnych cenach.

Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże. Grupa Dino oferuje kluczowe produkty w cenach podobnych jak w największych sieciach handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. Każdy sklep Dino posiada stoisko mięsne z obsługą, a wysokiej jakości mięsa i wędliny dostarczane są przez zakład mięsny Agro-Rydzyna.

Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na czterech centrach dystrybucyjnych. Jej zasięg geograficzny umożliwia dostawy świeżych produktów do wszystkich sklepów sieci Dino we wszystkie dni w tygodniu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.