Intersport: redukcja wynagrodzeń i nowa organizacja firmy

Do końca czerwca pracownicy Intersport będą mieli obniżony wymiar pracy i pensje.

W związku z epidemią koronawirusa i zakazem handlu od 1 kwietnia do 30 czerwca Intersport wprowadza zmiany w zakresie organizacji pracy swojego personelu. Będą one polegały na:

  • przestoju ekonomicznym dla pracowników niefunkcjonujących sklepów oraz pracowników centrali, którzy ze względu na zamknięcie sklepów nie mogą realizować swoich kluczowych zadań – oznacza to obniżenie o 50% wynagrodzenia brutto, ale nie mniej niż do minimalnego wynagrodzenia brutto;
  • obniżeniu wymiaru czasu pracy do 4/5 etatu dla pracowników, którzy są konieczni do utrzymania ciągłości funkcjonowania Spółki, a tym samym zmniejszenie im wynagrodzenia brutto o 20%;
  • wstrzymaniu podpisywania nowych umów ze zleceniobiorcami. Z końcem marca wygasły wszystkie umowy cywilno-prawne zleceniobiorców, którzy przy normalnym funkcjonowaniu sklepów wspierali sprzedaż.

Okres obowiązywania nowych zasad funkcjonowania sieci Intersport może ulec zmianie w przypadku uchylenia stanu epidemii lub jego wydłużenia.

Intersport ma w Polsce 28 sklepów o łącznej powierzchni sprzedaży ok. 24,58 tys. mkw., zlokalizowanych głównie w centrach handlowych dużych i średnich miast.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.