Skuteczna komunikacja w obiektach handlowych to obecnie duże wyzwanie. Jest na to rozwiązanie

Bacznie przyglądamy się temu co dzieje się dookoła nas i przede wszystkim widzimy potrzebę skutecznej komunikacji. Wszechobecne stały się informacje dotyczące bezpieczeństwa, zmiany organizacji pracy czy zasad obowiązujących w obiektach handlowych – mówi redakcji Retailnet.pl Robert Zieniuk, Partner w firmie K-Vision.

Wywieszone małe kartki i naklejki na witrynach to najpopularniejszy aktualnie model komunikacji. Czy jest on skuteczny i zauważalny? – Niestety nie i wiemy to z autopsji. Taka informacja ginie pomiędzy innymi, na których w obecnej sytuacji i tak nie skupiają się klienci – uważa Robert Zieniuk.

Systemy multimedialne w dobie dynamicznie zmieniającej się komunikacji

– Wierzymy w innowacje i siłę komunikacji. Jesteśmy zespołem od zadań specjalnych, który od ponad 10 lat świadczy usługi związane z instalacją i obsługą ekranów LED. Doświadczenie w branży eventowej nauczyło nas szybkiego reagowania w dynamicznie zmieniających się warunkach – wyjaśnia Robert Zieniuk.

Jego zdaniem rozwiązaniem umożliwiającym przekazywanie informacji klientom w sposób skuteczny i przyciągający wzrok mogą być tymczasowe instalacje multimedialne.

– Przygotowaliśmy wstępnie dwa formaty ekranów. Większy, zewnętrzny o wymiarach 3,5m x 2m  – potencjalnie do umiejscowienia na parkingach czy placach przed obiektami, dostosowany do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych. Drugi, to totem multimedialny szeroki na 1m i wysoki na 2m, wewnętrzny do zainstalowania w witrynie, w bliskiej odległości od wejścia czy przy ciągach komunikacyjnych. Oczywiście nie ograniczamy się do tych dwóch konfiguracji, wielkość możemy dostosować do warunków i potrzeb danych obiektów – opisuje Partner w firmie K-Vision.

Niewątpliwą zaletą takiego rozwiązania jest możliwość zmiany i dostosowywania wyświetlanych treści do bieżącej sytuacji w czasie rzeczywistym. Istnieje możliwość zarządzania zdalnego lub sterowania lokalnego.

– Chętnie wesprzemy kwestie związane z przygotowaniem komunikatów i wyświetlanych materiałów, a w razie potrzeby przeszkolimy pracowników z podstawowej obsługi. Jesteśmy gotowi kompleksowo zająć się usługą wynajmu ekranów wraz z konstrukcjami i akcesoriami niezbędnymi do nieprzerwanej pracy, transportem oraz instalacją we wskazanych lokalizacjach i demontażem po zakończeniu akcji informacyjnej – kończy Robert Zieniuk.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.