Wittchen zakończył I kwartał na sporym minusie

Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotował znaczący wzrost sprzedaży. Dobre wyniki można było zaobserwować w IV kwartale, jaki i całym 2019 roku porównując sprzedaż do analogicznych okresów roku 2018.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży (łącznie wszystkie segmenty: detaliczny, B2B i inne) spółki Wittchen w I kwartale 2020 roku wyniosły 44,8 mln zł. To spadek o 12 proc. rok do roku. Segment detaliczny w tym okresie wypracował przychody na poziomie 39,5 mln zł, czyli spadek o 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną. W segmencie B2B spadki wyniosły aż 15 proc. w ujęciu rok do roku.

Wittchen ma ponad 100 salonów stacjonarnych

Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.

Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje ponad 100 sklepów i wysp Wittchen. Spółka na początku tego roku uruchomiła serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.