Kaufland przy współpracy z Mango stawia na nietypowe rozwiązanie

Sieć Kaufland we współpracy ze sklepem Mango 2 kwietnia br. rozpoczął sprzedaż paczek z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi. Dzięki temu klienci będą mogli zrobić zakupy bez wychodzenia z domów.

Paczki będzie można zamówić za pośrednictwem internetowego sklepu Mango. Przesyłki będą dostarczane w ciągu 48 godzin od chwili zamówienia. Znajdzie się w nich 30 podstawowych produktów, które cieszą się popularnością wśród klientów sieci Kaufland. Będą to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. mąka, makaron, ryż, mleko, cukier, herbata, sosy pomidorowe, olej czy papier toaletowy. Ceny produktów będą identyczne jak te w sklepie stacjonarnym – koszt pojedynczej paczki wyniesie 115,98 zł, a przesyłki 19,99 zł.

Rozwiązanie na czas epidemii

– W obliczu aktualnej sytuacji epidemiologicznej wspólnie z dostawcami robimy wszystko, aby zapewnić klientom dostęp do potrzebnych artykułów. Z myślą o nich, a szczególnie o osobach starszych, dla których dzisiaj codzienne zakupy mogą stanowić duże wyzwanie, rozpoczynamy sprzedaż paczek z produktami pierwszej potrzeby za pośrednictwem firmy telezakupowej Mango. Dzięki temu rozwiązaniu klienci bez wychodzenia z domu będą mogli zaopatrzyć się w niezbędne artykuły szybko i wygodnie – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Paczki będzie można także testowo kupić w kilkunastu sklepach Kaufland: we Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy i Gdyni.

Sieć Kaufland liczy w Polsce obecnie 220 sklepów, a jej asortyment obejmuje w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów, w tym produkty świeże – owoce, warzywa, produkty mleczne, mięsa czy sery.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.