Klify reagują na epidemię. Wprowadziły szereg zmian

Galeria Klif w Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie dostosowały swoje funkcjonowanie do decyzji rządowych i działają w ograniczonym zakresie. Od poniedziałku, 16 marca, w galeriach otwarte są jedynie sklepy, których działalność jest dozwolona przez rząd, a które pomagają realizować podstawowe potrzeby mieszkańców.

Wszystkie otwarte sklepy i punkty usługowe tak zorganizowały swoją działalność, by do minimum ograniczyć ryzyko zarażenia, a personel tam pracujący został przeszkolony i wyposażony w niezbędny sprzęt, by w pełni dostosować pracę do nowych warunków.

Zmiany na parkingach i wejściach

Oba centra  przeorganizowały także funkcjonowanie parkingów i wejścia do obiektów. Aktualnie klienci są zapraszani do wyznaczonych wejść, w celu kontrolowania przepływu osób i zapewnienia im jak największego bezpieczeństwa.

Warto na bieżąco śledzić informacje o godzinach otwarcia sklepów w Domu Mody Klif Warszawie oraz Galerii Klif w Gdyni. Godziny funkcjonowania zamieszczane są na bieżąco na profilach Facebookowych  i stronie internetowej www.klif.pl

Decyzje, dotyczące zapewnienia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa klientom i pracownikom obu   handlowych, takie jak częstsze dezynfekowanie powierzchni, umieszczenie dostępnych pojemników z płynem do dezynfekcji rąk, podjęte zostały już w chwili, gdy wykryto w Polsce pierwsze przypadki koronawirusa, choć nie było mowy o zagrożeniu w województwach pomorskim i mazowieckim.

Działania prewencyjne, które Galerie Klif wprowadziły w związku z ryzykiem zakażenia koronawirusem, zostały opracowane i zarekomendowane branży handlowej przez Ministerstwo Rozwoju i Główny Inspektorat Sanitarny.

Co z reklamacjami i zwrotami towarów

Każdy ze sklepów wprowadza w tym okresie własne zasady dotyczących zwrotów i sposobu realizowania gwarancji zakupionych w nich artykułów, stąd informacji najlepiej szukać na stronach internetowych poszczególnych sklepów lub w sklepach tej samej marki funkcjonujących poza centrami handlowymi.

Karty podarunkowe przedłużone

Sprzedaż kart podarunkowych Klifu jest w tej chwili prowadzona wyłącznie za pośrednictwem strony: www.klif.pl. Klienci posiadający kartę podarunkową Klifu, która traci ważność w najbliższych 2 tygodniach, mogą przedłużyć kartę na kolejne dwa tygodnie zgłaszając swoją kartę na specjalną infolinię wydawcy karty.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.