CCC stawia kolejny krok w rozwoju strategii omnichannel

CCC nie zwalnia rozwoju omnichannel i uruchomiło właśnie usługę wirtualnego doradcy wspierającego Dział Obsługi Klienta. Na platformie Google Asystent rozwiązanie dostępne jest w wersji głosowej, a na platformie Facebook Messenger w wersji tekstowej. Chatbot sprawdzi dostępność produktu i konkretnego rozmiaru, a także jego cenę. Udzieli też informacji o bieżącym zamówieniu, przesyłce czy procesie reklamacyjnym, a także lokalizacjach i godzinach otwarcia sklepów.

– Wirtualny doradca pracuje 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, co czyni go najbardziej dostępnym i jednocześnie „zapracowanym” sprzedawcą CCC. Jest to niezwykle istotne szczególnie teraz, gdy jesteśmy ograniczeni jeśli chodzi o bezpośredni kontakt klientów z pracownikami sklepów – mówi Robert Prokopowicz, szef Działu Obsługi Klienta CCC.

– Wprowadzanie takich wirtualnych innowacji to element większego procesu transformacji cyfrowej naszej firmy. Wkrótce kolejne! – dodaje Jakub Jasiński, Dyrektor ds. Omnichannel CCC.

CCC stawia na cyfrową transformację

CCC jest jednym z liderów we wprowadzaniu innowacyjnych narzędzi IT dla klienta. Rozwiązanie wirtualnego sprzedawcy funkcjonuje w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji i rozwijane jest wspólnie z firmą YoshAI.

Chatbot opracowany jest na bazie rozwiązania Google – Dialogflow i umożliwia zautomatyzowaną obsługę użytkownika poprzez maszynę, która poprzez dialog w formie tekstowej oraz głosowej odpowiada na zapytania użytkownika. Aby skorzystać z pomocy wirtualnego sprzedawcy wystarczy zalogować się na Fanpage CCC Shoes & Bags i kliknąć ikonkę Messengera lub w Google Assistant poprzez wywołanie „Porozmawiaj z CCC”. Chatbot cały czas uczy się nowych zapytań klientów, przez co sprawnie odpowiada na bieżące potrzeby informacyjno-doradcze.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.