Carrefour i Glovo łączą siły i oferują zakupy do domu w mniej niż godzinę

Carrefour, jedna z największych sieci handlowych w kraju i Glovo, popularna aplikacja dostarczająca produkty na życzenie, na początku kwietnia rozpoczęły oficjalną współpracę w Polsce. Konsumenci zyskują możliwość zamawiania zakupów ze sklepów Carrefour Express, które zostaną dostarczone pod ich drzwi przez kurierów Glovo. Wszystko to w czasie krótszym niż godzina.

Klienci Carrefour Polska, omnikanałowej sieci handlowej, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów, mogą korzystać z oferty sklepów Carrefour Express również bez wychodzenia z domu – z dostawą pod wskazany adres. Dzięki nawiązaniu współpracy pomiędzy Carrefour a aplikacją mobilną Glovo konsumenci otrzymają błyskawiczne dostawy niezbędnych artykułów spożywczych z Carrefour Express w 7 miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Mieszkańcy tych miast będą mieli okazję wybrać potrzebne produkty spośród zamieszczonej w aplikacji listy ponad 800 artykułów z 58 sklepów Carrefour.

Zakupy, z zachowaniem wysokich środków ostrożności oraz higieny (dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie za boki podczas przenoszenia, stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia), dowiezie im kurier z żółtą torbą. Glovo wprowadziło też dostawę „bezkontaktową”, dzięki czemu można odebrać zamówienie z wybranego miejsca, np. spod drzwi czy przy bramie, bez kontaktu z kurierem.

Współpraca Carrefour i Glovo

Globalnie Carrefour i Glovo współpracują już w 5 krajach, w 49 miastach. Teraz do grona tych państw dołączyła Polska.

– Rozpoczęcie współpracy Carrefour Polska z Glovo przypada na wyjątkowy okres, w którym nasza ambicja szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby współczesnych konsumentów nabiera nowego wymiaru i staje się naszym obowiązkiem – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska. – Dzięki współpracy z Glovo poszerzamy możliwość korzystania z oferty Carrefour bez konieczności wychodzenia z domu. To również kolejny etap realizowania naszej strategii omnikanałowej – dodaje.

Zakupy w mniej niż godzinę

Firmy wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i w związku z obecnie rosnącym zapotrzebowaniem na dowóz codziennych zakupów do domu zapewnią to w mniej niż godzinę.

– Cieszymy się, że mogliśmy rozpocząć oficjalną współpracę z Carrefour w Polsce. Jest to dla nas duży krok i rozwój w segmencie dostaw spożywczych. Od zawsze naszym celem jest to, by użytkownicy mogli robić codzienne zakupy szybciej, płynniej i wygodniej niż kiedykolwiek wcześniej. Szczególnie teraz, kiedy potrzebujemy tego jeszcze bardziej – mówi Maria Raszdorf, Marketing Manager w Glovo.

Użytkownicy aplikacji będą mogli kompletować swój koszyk zakupowy z prezentowanej w aplikacji oferty produktów Carrefour Express. Kluczem do szybkiej realizacji dostaw jest błyskawiczne kompletowanie zakupów już w sklepie. Będzie to możliwe dzięki pracownikom Carrefour Express, którzy natychmiast po złożeniu zamówienia przez klienta w aplikacji otrzymują powiadomienie i rozpoczynają przygotowanie produktów. Dzięki znajomości sklepu mogą zrobić to w bardzo krótkim czasie. Kolejno zapakowane zamówienie przekazywane jest kurierowi Glovo, który po wcześniejszym otrzymaniu powiadomienia w aplikacji, zjawia się w punkcie.

Oficjalne partnerskie punkty Carrefour będzie można rozpoznać dzięki specjalnym oznaczeniom oraz materiałom POS. W okresie promocyjnym koszt dostarczenia zamówienia wynosi 6,99 zł, a dla nowych klientów aplikacji przez miesiąc pierwsza dostawa będzie darmowa. Maksymalna waga jednorazowego zamówienia wynosi 9 kg.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.