Sfinks szykuje się do otwarcia restauracji. Wprowadza 10 zasad

Restauracyjna spółka Sfinks Polska, zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, opracowała 10 nowych procedur bezpieczeństwa sanitarnego, które będą obowiązywać w lokalach po otwarciu gastronomii. Mają one na celu minimalizować ryzyko nawrotu koronawirusa i zwiększać bezpieczeństwo gości, a także pracowników restauracji.

– Zależy nam na tym, aby nasze restauracje były strefami wolnymi od koronawirusa oraz żeby były to miejsca bezpieczne dla naszych gości i pracowników. Stąd „ Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa” – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa

W ramach „Antywirusowej Dziesiątki Sfinksa” poza obowiązującymi dotychczas zasadami w zakresie czystości, higieny oraz bezpieczeństwa firma wdroży we wszystkich sieciach dodatkowe procedury:

  • Stoliki będą dezynfekowane po każdym gościu oraz w dowolnym momencie na prośbę gości.
  • Kelnerzy i kucharze będą mieli obowiązek noszenia maseczek i rękawiczek.
  • Restauracje zapewnią gościom płyn dezynfekujący w toaletach oraz w widocznym miejscu na sali konsumpcyjnej.
  • Karty menu będą dezynfekowane po każdym użyciu.
  • Na prośbę gościa udostępniane będą jednorazowe sztućce.
  • Przyprawy będą serwowane w jednorazowych opakowaniach.
  • Naczynia i sztućce będą podwójnie wyparzane i dezynfekowane.
  • Pracownicy restauracji przystąpią do pracy po codziennym pomiarze temperatury.
  • Wszystkie klamki oraz włączniki w restauracji będą dezynfekowane kilka razy dziennie.
  • Liczba audytów bezpieczeństwa zostanie podwojona w całej sieci.

– „Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa” to efekt pracy zespołów wewnętrznych, dostawców oraz konsultacji z ekspertami zewnętrznymi. Już teraz kończymy przygotowania w zakresie zapewnienia środków dezynfekcyjnych i środków ochrony dla pracowników oraz przeprowadzenia cyklu szkoleń dla restauratorów i personelu ­– mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK.

„Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa” będzie rozszerzana o kolejne punkty, w tym o nowe zasady, które będą wprowadzane przez rząd, a które nie są jeszcze uwzględnione w nowych procedurach spółki.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.