[KOMENTARZ] Karol Kożusznik, Szkla.com: rozwój sieci Soczewkomatów mocno przyspieszył

Grupa Szkla.com, właściciel sieci salonów optycznych Kodano Optyk oraz innowacyjnych maszyn vendingowych do sprzedaży szkieł kontaktowych tzw. Soczewkomatów, kontynuuje rozwój sieci sprzedaży. Tylko w ostatnim czasie na rynku przybyło 15 nowych lokalizacji z Soczewkomatami.

– Rozwój sieci Soczewkomatów, smart vendingu będącego elementem strategii omnichannel grupy Szkla.com S.A., mocno przyspieszył. W ostatnim czasie wiele znanych galerii i centrów handlowych zdecydowało się postawić na Soczewkowaty i wdrożyło je do swojej oferty – powiedział redakcji Retailnet.pl Karol Kożusznik Kierownik ds. Rozwoju w Grupie Szkla.com.

Karol Kożusznik Kierownik ds. Rozwoju w Grupie Szkla.com.

Wśród nowych lokalizacji są: Atrium Copernicus w Toruniu, Galeria Bronowice w Krakowie, CHR Sukcesja w Łodzi, Galeria Jurajska w Częstochowie, Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu, Atrium Biała w Białymstoku, CH 3 Stawy w Katowicach, Stary Browar w Poznaniu, M1 Poznań, Atrium Reduta Warszawa, Galeria Pomorska w Bydgoszczy, Manufaktura Łódź, Galeria Klif w Gdyni, Park Handlowy Zakopianka w Krakowie oraz Forum Gliwice.

Poszukiwane nowe lokalizacje

– Cieszymy się, że wynajmujący coraz częściej dostrzegają, że Soczewkomat nie jest konkurencją dla salonów optycznych, a jest dobrym rozwiązaniem dla konsumentów poszukujących soczewek na już, w dobrych cenach oraz klientów poszukujących jak najbezpieczniejszej formy zakupu soczewek kontaktowych. Idziemy zgodnie z planem, aktualnie dostępnych jest 65 maszyn, w dalszym ciągu poszukujemy dobrych lokalizacji w dużych galeriach handlowych w miastach wojewódzkich – dodaje Karol Kożusznik.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.