Pizza Hut sukcesywnie otwiera restauracje w centrach handlowych

Do 18 maja sukcesywnie otwartych zostanie 80 lokali Pizza Hut w centrach handlowych w całej Polsce. Do końca miesiąca będzie działać 140, czyli niemal wszystkie – w centrach Pizza Hut ma w sumie 152 restauracje.

Na razie pizzę można zamówić wyłącznie na wynos. Ze względu na social distancing marka zachęca także do wcześniejszych zamówień i płatności online – w ciągu 15 minut gorąca pizza jest gotowa do odbioru. W trakcie zakupów w galerii handlowej, można więc zamówić pizzę w restauracji czy online i odebrać gorącą na koniec. Goście obsługiwani są pojedynczo, w wyznaczonych strefach bezpieczeństwa. Wszyscy otrzymują ją w pudełku zamkniętym naklejką “Zapakowane pod naszym dachem. Otwarte w twoim domu”. To gwarancja, że po opuszczeniu nagrzanego do 240 stopni pieca, pizza trafia do nich nieotwierana.

– Wielu naszych gości właśnie teraz poszukuje bezpiecznych i sprawdzonych rozwiązań, którym może zaufać – wskazuje Maja Wagner, marketing specialist w Pizza Hut. – Traktujemy tę odpowiedzialność bardzo poważnie i nasze działania są tego potwierdzeniem – podkreśla.

Specjalne procedury

Pizza Hut od zawsze chce być blisko swoich gości, umożliwiając im łatwy i bezpieczny dostęp do pysznej pizzy. W związku z pandemią troszczy się o to w sposób wyjątkowy. W restauracjach oprócz obowiązkowego stosowania masek i rękawic, dezynfekuje wszystkie powierzchnie kuchenne i miejsca obsługi gości czy torby dostawcze. Dostawcy pizzy nie wchodzą do budynków, wind czy klatek schodowych. Pozostawiają pizzę do odbioru klienta na specjalnym stoliku na zewnątrz. Monitorowany jest także stan ich zdrowia, m.in. przez mierzenie temperatury zanim przystąpią do pracy. Takie zalecenia dla firm z branży gastronomicznej wypracowali eksperci i konsultanci do spraw bezpieczeństwa żywności i mikrobiolodzy, a potwierdził je również Główny Inspektorat Sanitarny.

Pizza Hut kontynuuje także pomoc społecznościom. Bezkontaktowo dostarczyła już 18 tys. posiłków pracownikom służby zdrowia, w ramach akcji #WzywamyPosiłki i wsparła Banki Żywności. Solidaryzuje się także z innymi firmami branży restauracyjnej w ramach kampanii “Środy na zamówienie”, która zachęca Polaków do kupowania gotowych dań online. Zaangażowanie Pizza Hut można śledzić na bieżąco na Facebooku i pizzahut.pl/safety.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.