Venezia debiutuje w częstochowskiej Galerii Jurajskiej 

Przywrócenie oferty Galerii Jurajskiej przyniosło także „odmrożenie” planów wielu najemców, w tym marek, które jeszcze przed lockdown’em szykowały się do otwarcia czy relokacji. Widać to już w pierwszych dniach po reaktywacji działalności z pełniejszą ofertą.

– Ostatnie tygodnie nie zniechęciły naszych najemców ani do planowanych miesiącami otwarć, ani do prac nad nową odsłoną swoich lokali. W efekcie, rozruch naszego centrum handlowego odbywa się nie tylko z udziałem ponad 93 proc. najemców, którzy już mogą działać, ale także z nowymi markami. Marki, które jeszcze nie otworzyły swoich sklepów, planują to zrobić lada dzień – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Debiut w Częstochowie

Wśród nowości, które klienci od 4 maja mogą znaleźć w ofercie Galerii Jurajskiej jest salon z butami i galanterią skórzaną Venezia. Najemca ten, debiutujący w częstochowskim centrum handlowym, zajął lokal mający aż 186 m kw.

– Cieszy nas to, że pomimo sytuacji, jaka dziś panuje na rynku, marki nie rezygnują z otwarć w Galerii Jurajskiej. Wręcz przeciwnie, ostatnie tygodnie wykorzystały na przygotowanie się do nich. To pokazuje, jak duże jest dziś zaufanie do naszego centrum jako stabilnego partnera biznesowego, także w tych trudnych czasach – mówi.

Venezia to już 13 salon z butami i galanterią skórzaną. Oprócz niej działają tutaj także sklepy m.in. m.in. Kazar, Deichmann, CCC, Ochnik, eObuwie.pl, Gino Rossi, Ryłko, Wojas i Befado. Wszystkie te marki wraz z odmrożeniem oferty centrów handlowych wznowiły działalność w galerii w Częstochowie.

Douglas i Wittchen z nowymi sklepami. Apart remontuje

Ale nie tylko nowe marki pomimo trudnych czasów inwestują w Jurajskiej. Także wieloletni partnerzy przymierzają się do prac. Obecna w centrum od początku jego działalności perfumeria Douglas odebrała już nowy lokal.

Marka przenosi się do salonu o powierzchni 310 m kw. w ramach poziomu „0”.  Okres ograniczeń w handlu wykorzystała także marka Apart. Najemca niedawno rozpoczął remont swojego lokalu na poziomie „0”. Także Wittchen wkrótce odbierze nowy lokal na poziomie „0”.

– W centrum postępuje rekomercjalizacja. Ci najemcy, którzy są z nami od lat nie tylko decydują się na przedłużenie umów, ale w wielu przypadkach także na zmianę lokalizacji, wynajem większego lokalu czy remont i wprowadzenie nowego konceptu. Na taki krok od początku 2020 roku zdecydowało się 3 najemców. Teraz kolejni do nich dołączają – mówi Anna Borecka-Suda.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.