Frentzza – Pizza & Friends: nowa sieć pizzerii zadebiutowała na rynku

Na przełomie kwietnia i maja firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill”, „Meet & Fit – Slow Food” oraz „Woody’s – Premium Burgers”  wprowadziła kolejną markę „Frentzza – Pizza & Friends”. Poszerza ona portfolio trzech sieci o nową markę skupiającą się na pizzy z prawdziwych włoskich składników.

– Frentzza działa obecnie na Warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy w Elblągu. Obecnie ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji w związku z pandemią COVID-19 prowadzimy sprzedaż tylko z dostawą poprzez stronę Frentzza.pl oraz we współpracy z portalami, ale po zniesieniu ograniczeń ruszamy z ekspansją i chcemy otwierać kolejne lokale z obsługą gości – opowiada Łukasz B. Błażejewski, Dyrektor Generalny 7 Street i Meet & Fit.

– Mamy przygotowanie logistyczne, które pozwala nam w krótkim czasie nawiązać współpracę z innymi restauracjami, które teraz działają prężnie z dowozami i chciałby poszerzyć swoją działalność o markę Frentzza przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu – dodaje.

Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Frentzza m.in. takich jak 12 wyselekcjonowanych przypraw, które są naszą największą tajemnicą, oryginalne sosy oraz włoskie składniki.

Klasyczne i wegańskie menu

Frentzza – Pizza & Friends to miejsce gdzie można zjeść pizzę z doskonałych tradycyjnych produktów, ale także wybrać jedną z wielu w 100% roślinnych pizz. Pizze z menu Frentzza to klasyczne kompozycje z włoskich składników przy zachowaniu umiarkowanych cen.

– W menu każdy znajdzie coś dla siebie, oprócz klasycznych pizz mamy wegańskie pozycje oraz możliwość stworzenia autorskich pizz z dowolnie wybranych składników. Kwintesencją i wyróżnikiem naszej pizzy jest ciasto, którego skład jest naszą tajemnicą handlową, a składa się ono z kompozycji 12 odpowiednio dobranych przypraw tworząc niepowtarzalny smak, która jest udostępniana lokalom już jako gotowa mieszanka – podkreśla Łukasz B. Błażejewski.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.