PARTNERZY PORTALU

[WIDEO] We Wrocławiu powstaje kolejny N-Park

Kolejny, trzeci już N-Park we Wrocławiu, powstanie u zbiegu ulic Opolskiej, Karwińskiej i Krakowskiej, w miejsce byłych Zakładów Odlewniczych Alwro.

Powierzchnia najmu obiektu, którego deweloperem jest spółka Napollo, wyniesie 5,3 tys. mkw., a liczba miejsc parkingowych – 150. Jak informuje inwestor, projekt ma zostać oddany do użytku na przełomie 2021/2022 roku.

Planowany tenant-mix

Zaplanowany tenant-mix to asortyment w głównych kategoriach zakupowych reprezentowanych przez najemców sieciowych oraz znanych na lokalnym rynku dostawców produktów. Na powierzchni najmu ok. 5300 mkw., na dwóch poziomach, znajdą się m.in. market spożywczy, drogeria, sklep elektroniczny, sportowy, z modą rodzinną i akcesoriami, usługi i gastronomia.

Lokalizacja projektu

Obiekt powstanie w południowej części Wrocławia, w dzielnicy Krzyki, na terenie osiedla Księże. Z racji położenia będzie także wygodną destynacją zakupową dla przyległych osiedli Tarnogaj i Brochów oraz alternatywą dla mieszkańców wobec dużych galerii handlowych w segmencie zakupu artykułów codziennej potrzeby i specjalistycznych. W bezpośredniej strefie oddziaływania centrum mieszka ok. 30 000 osób.

Działka położona jest w bliskiej odległości od centrum i bardzo dobrze z nim skomunikowana, podobnie jak z innymi częściami miasta, dzięki przebiegającym w sąsiedztwie trasom linii tramwajowych i autobusowych. N-Park będzie też doskonałym rozwiązaniem komercyjnym dla klienta tranzytowego. Lokalizacja przy drodze krajowej nr 94, kierunek Oława i Opole, którą w ciągu doby przemieszcza się ok. 17 tys. samochodów oraz w bezpośrednim sąsiedztwie parkingu „Park&Ride”, z którego korzystają osoby przesiadające się do komunikacji miejskiej, stanowią o dodatkowych atutach tej nieruchomości.

Strategia Napollo

Napollo od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park. Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. Napollo zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.

Facebook
LinkedIn

Informacje partnerów portalu

Najnowsze informacje

Scroll to Top