Eobuwie.pl kontynuuje rozwój sieci stacjonarnej

W centrum handlowym Galaxy otwarty został sklep eobuwie.pl. Salon, zlokalizowany na poziomie I, oparty jest na wciąż nowatorskim, choć już docenionym przez klientów i branżę formacie.

Na klientów czeka m.in. 20 000 produktów dostępnych na miejscu, 29 tabletów do przeglądania oferty, punkt skanowania esize.me oraz rabaty.

Rozwój sieci sklepów

Eobuwie.pl kontynuuje rozwój sieci stacjonarnej. Sklep w Szczecinie to już 23 lokalizacja na terenie Polski i pierwsza w województwie zachodniopomorskim. Czym eobuwie.pl różni się od innych sklepów z butami? Całkowicie unikalnym doświadczeniem zakupowym. Przełomowy format łączy największy atut zakupów w Internecie – dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru, z tym co najlepsze w zakupach stacjonarnych – możliwością przymierzenia ich na miejscu. Do przeglądania produktów korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Aktualna oferta, wyświetlana jest na ekranach multimedialnych. Dostępne w sklepie modele można w komfortowych warunkach przymierzać na miejscu. Buty dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu maksymalnie w 3 minuty. W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w sklepie online: 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Jest na bieżąco aktualizowany, więc klient ma pewność, że przegląda setki nowości. Ponadto dla wszystkich kanałów sprzedaży obowiązują te same promocje i akcje rabatowe.

– W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu oszczędzamy czas klientów. Można z łatwością przejrzeć ofertę online, np. zamówić produkty i komfortowo odebrać w salonie – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.

Usługa esize.me

W szczecińskim salonie dostępna będzie oczywiście usługa esize.me. To przełomowe rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.

– Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie – czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online – skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek do butów, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom – dodaje Konrad Jezierski.

Teraz skan esize.me można wykonać również własnym smartfonem, korzystając z aplikacji eobuwie.pl. Sklep spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa. Przy wejściu i przy kasach udostępniany jest płyn do dezynfekcji rąk, pracownicy sali sprzedaży pracują w maseczkach i rękawiczkach, skanery esize.me oraz tablety są regularnie dezynfekowane. W sklepie aktualnie, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami, może przebywać ściśle określona liczba osób. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników środki bezpieczeństwa utrzymane zostaną do odwołania.

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 80 tys. modeli od ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.