AmRest uruchomił ponad 550 lokali w całym kraju

Spółka AmRest zarządzająca siecią restauracji: KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks uruchamia sprzedaż na wszystkich kanałach w ponad 550 lokalach w całym kraju.

Od 18 maja wraca sprzedaż na miejscu w lokalach, z zachowaniem zasad higieny i bezpieczeństwa obowiązujących w czasie pandemii. Przez ostatnie dwa miesiące, zgodnie z regulacjami obowiązującymi od 14 marca, klienci mogli korzystać jednie z oferty w dostawie, na wynos lub w okienku drive thru. Od 18 maja otwartych zostało ponad 550 lokali, a wyjątkiem są 3 restauracje KFC zlokalizowane przy granicy kraju.

Filary rozwoju AmRest

Dostawa do domu i cyfrowy rozwój są dla  spółki AmRest jednym ze strategicznych filarów rozwoju. Firma od lat intensywnie inwestowała w rozwiązania online w dostawie zwiększając ruch na stronach www czy w aplikacjach, a także budując programy lojalnościowe. Dzięki  temu w momencie wprowadzenia ograniczeń związanych z pandemią, większość restauracji AmRest mogła kontynuować częściową sprzedaż korzystając z tych kanałów.

– Nasza oferta dostaw i drive thru zawsze cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego spodziewamy się, że propozycja dań na miejscu także spotka się z pozytywnym przyjęciem przez naszych Gości. Każda z marek wprowadziła odpowiednie procedury oraz dedykowaną komunikację w lokalach, aby skutecznie przestrzegać zasad dystansu społecznego – powiedział Adam Mularuk, Prezydent odpowiedzialny za marki franczyzowe: KFC, Pizza Hut, Burger i Starbucks zarządzane przez AmRest.

Z optymizmem w przyszłość

Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem Ministra Zdrowia dotyczącym kolejnego etapu odmrażania gospodarki, lokale gastronomiczne prowadzące sprzedaż na miejscu muszą ograniczyć liczbę gości w części lokalu dostępnego dla gości i ogródku (z wyłączeniem obsługi) do 1 osoby na 4m2. Ponadto, rekomendowany odstęp między czynnymi stolikami wynosi 2 metry, co powoduje wyłączenie wielu miejsc siedzących z użytku. Rozwiązania zastosowane przez AmRest to przydzielanie miejsc gościom przez dedykowaną osobę z obsługi (hosta) lub wyłączenie z użytku niektórych stolików poprzez ich usunięcie lub oznakowanie.

– Z optymizmem patrzymy na najbliższe dni i kolejne tygodnie działalności naszych lokali. Z niecierpliwością czekaliśmy na udostępnienie pełnej oferty naszym gościom i kiedy ten dzień wreszcie nastąpił jesteśmy gotowi na ich przyjęcie. Ze swojej strony zobowiązujemy się zrobić wszystko, by mimo dodatkowych wymogów wizyty w naszych lokalach były dla gości przyjemnością – dodał Adam Mularuk.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.