Bobby Burger: sieć wprowadza usługę drive thru

Polska sieć burgerowni szybko zareagowała na nową rzeczywistość spowodowaną pandemią koronawirusa. W pierwszej kolejności skupiła się na zamówieniach przez internet, odbiorze osobistym i ofercie dowozów.

Część lokali Bobby Burger została zamknięta a sprzedaż online z tych punktów przeniesiona do innych lokalizacji, by w ten sposób realizować zamówienia ze wszystkich części danego miasta. Teraz sieć wprowadza nowe udogodnienie dla klientów – usługę drive thru.

Bobby Burger to największa polska sieć burgerowni, która liczy 45 lokali znajdujących się w dużych miastach Polski. Obecnie ponad 30 z nich realizuje zamówienia z odbiorem osobistym w lokalu lub dowozem do wskazanego miejsca. Od 12.05 br. klienci sieci mogą również odebrać swoje zamówienie bez wychodzenia z samochodu, korzystając z usługi drive thru, która pilotażowo ruszyła w wybranych lokalach Bobby Burger w Warszawie: Woronicza, Żurawia, Kasprzaka, Solidarności, Plac Zbawiciela i Saska.

Nowa usługa na trudne czasy

Klient może złożyć zamówienie w wygodny dla siebie sposób: telefonicznie, za pomocą aplikacji mobilnej lub strony www Bobby Burger. W komentarzu lub podczas rozmowy powinien zaznaczyć, że interesuje go opcja drive thru. W celu szybkiej identyfikacji wymagane jest także podanie modelu, koloru i numeru rejestracyjnego samochodu. Chwilę przed przyjazdem na miejsce poinformujmy obsługę lokalu o tym fakcie, najlepiej telefonicznie lub na Messengerze. Po zatrzymaniu się pod konkretną burgerownią wystarczy, że użyjemy dwa razy klaksonu lub zadzwonimy do obsługi a ona przyniesie nam jedzenie bezpośrednio do samochodu. W tym momencie osoby, które nie zapłaciły za zamówienie przez internet, będą mogły zrobić to za pomocą mobilnych terminali.

– Usługę kierujemy do osób, które nie mają czasu na odbiór osobisty, wejście do lokalu. Przemieszczają się po mieście lub wracają do domu po pracy i chcą szybko zjeść ulubionego burgera. Ze względu na to, że obecnie nie możemy oferować konsumpcji na miejscu, staramy się zrobić wszystko, aby nasi stali klienci nie musieli rezygnować z naszych burgerów. Oczywiście tym samym liczmy na to, że nowa usługa pomoże nam finansowo przetrwać ten trudny czas dla całej branży gastronomicznej – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.