Rosnąca frekwencja w Bonarce, zwłaszcza w weekendy

Bonarka znowu tętni życiem. 18 maja prawie większość punktów gastronomicznych i wszystkie salony fryzjerskie i kosmetyczne wznowiły prace. Łącznie w centrum jest otwartych 90  proc. wszystkich lokali. W utrzymaniu wysokich standardów higieny w strefie food court pomogą m.in. bezdotykowe dozowniki do odkażania rąk, regularna dezynfekcja stolików i tac restauracyjnych oraz kampania informacyjna #BezpieczeństwowCentrum.

Po ponad 2-miesięcznej przerwie większość uwielbianych przez krakowian restauracji, kawiarni i salonów urody wznowiło działalność w Bonarce. Pierwszego dnia wśród otwartych lokali gastronomicznych znalazły się m.in. restauracje McDonald’s, KFC, Pizza Hut oraz kawiarnie Starbucks i Costa Coffee. Bardzo duże zainteresowanie odnotowano ofertą salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Najbliższe wolne terminy są czasami dostępne dopiero pod koniec tygodnia.

– Bonarka dużymi krokami wraca do normalności. Pierwszego dnia po zniesieniu ograniczeń większość lokali gastronomicznych i wszystkie salony fryzjerskie i urody zostały otwarte w Bonarce – mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. – Nasi najemcy są bardzo zadowoleni z wyników. W szczególności salony fryzjerskie i kosmetyczne, gdzie na wizytę trzeba czekać nawet kilka dni.

Rosnąca frekwencja

Zauważalny jest przyrost frekwencji, która od przywrócenia funkcjonowania centrum rośnie z dynamiką 8 proc., pomimo wciąż zamkniętego największego kina w Krakowie Cinema City Bonarka oraz znajdującej się obok strefy biznes. Klienci zaczynają również chętniej przychodzić na zakupy w weekendy o czym świadczy 17 proc. wzrost frekwencji w piątki i soboty.

Bonarka wdrożyła szereg środków bezpieczeństwa w strefie gastronomicznej. Ograniczono liczbę osób w strefie food court do 1 osoby na 4 m2 i wprowadzono 2-metrowe odstępy między stolikami. Zwiększono częstotliwość dezynfekowania stolików i tac do podawania posiłków (odbywa się to po każdym kliencie) oraz przestrzeni wspólnych.

Nowością w strefie gastronomicznej i na pasażu Bonarki są innowacyjne dozowniki do dezynfekowania rąk. Zastosowane w nich rozwiązania umożliwiają bezdotykowe pobieranie płynu, co znacznie zwiększa komfort i bezpieczeństwo ich użytkowania.

Normy bezpieczeństwa

Do przestrzegania środków bezpieczeństwa i nowych zasadach w strefie food court zachęcają klientów uśmiechnięte emotikony w maseczkach, które są częścią kampanii informacyjnej #BezpieczeństwowCentrum. Przypominają m.in. o utrzymywaniu bezpiecznego dystansu, myciu i dezynfekowaniu rąk. Można je także zobaczyć, jak życzą smacznego na zdezynfekowanych i gotowych do użycia stolikach.

W salonach beauty panują także nadzwyczajne środki ostrożności. W celu zredukowania liczby osób przebywających na terenie lokalów wyłączono z użytku poczekalnie. Na wizytę można umówić się jedynie za pomocą środków zdalnych (telefon, e-mail, aplikacja). O maksymalnej liczbie osób w salonie informuje plakietka na witrynie.

W punktach fryzjerskich i kosmetycznych ograniczono stosowanie materiałów wielokrotnego użytku na rzecz ich jednorazowych odpowiedników. Wszystkie narzędzia i przyrządy wielokrotnego użytku są natomiast dezynfekowane każdorazowo po zakończeniu usługi.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.