Szwedzka moda w stolicy Śląska. Nowy najemca w Libero Katowice

W obliczu niełatwej sytuacji na rynku, która dotknęła również branżę retail, Libero konsekwentnie rozwija działalność. Centrum pozyskało nowego najemcę – popularną, szwedzką markę KappAhl. Tym samym, Libero umacnia swoją pozycję na śląskim rynku.

Libero Katowice, pomimo trudności z jakimi boryka się obecnie branża retail, kontynuuje systematyczny rozwój swojej działalności. Buduje szeroką ofertę adresowaną do klienta rodzinnego, co stanowi wyróżnik na rynku galerii handlowych i przestrzeń do uczestniczenia w życiu tej grupy odbiorców. W ostatnich dniach otwarto 550-metrowy salon uznanej, szwedzkiej marki KappAhl wraz z kultową już linią ubranek i akcesoriów dla dzieci – Newbie. KappAhl na prośbę swoich klientów, po kilku latach nieobecności, powrócił na Śląsk, właśnie do Libero.

–  Wybór Libero na lokalizację flagowego, stacjonarnego salonu marki KappAhl to dla nas duża satysfakcja i potwierdzenie naszego potencjału. Podobieństwo naszych wizji biznesowych, z uwzględnieniem rodziny jako głównego odbiorcy kompleksowej oferty, stanowi doskonałą podstawę do współpracy. Cieszymy się też z entuzjazmu z jakim wspólnie zrealizowaliśmy ten projekt. Pierwsze reakcje klientów z całego Śląska pokazują, że dobrze odczytujemy potrzeby i oczekiwania kupujących. Tacy właśnie jesteśmy w Libero. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którym ta filozofia jest bliska – mówi Grzegorz Filipczyk, dyrektor Libero.

KappAhl w Libero

W czwartek, 14 maja, w samo południe, marka KappAhl powitała swoich klientów w nowo otwartym salonie. Sklep zlokalizowany jest na poziomie 0, niedaleko wejścia głównego. W ofercie dostępne są nowości ze wszystkich linii marki KappAhl dedykowanych kobietom, mężczyznom oraz dzieciom. Co więcej, klienci znajdą również najnowsze kolekcje ubranek i akcesoriów dla niemowląt i najmłodszych dzieci – z linii Newbie – słynącej nie tylko z doskonałego stylu i designu, ale również skandynawskiej jakości. Marka ta w portfelu KappAhl istnieje już od niemal dekady i cieszy się niesłabnącą popularnością. Jak zapewniają przedstawiciele KappAhl, salon w Libero to nowatorski koncept aranżacyjny, oferujący zupełnie nowy sposób prezentacji asortymentu.

– W Katowicach i miastach sąsiadujących mamy duże grono zaufanych klientów, którzy poprzez nasz sklep online, dopytywali o salon stacjonarny w stolicy śląska. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy o uruchomieniu sklepu w Libero Katowice. Wcześniej współpracowaliśmy z kilkoma centrami handlowymi na Śląsku i w Katowicach. Oferta Libero była jednak inna niż wcześniejsze – bardzo atrakcyjna i odpowiadająca naszym potrzebom i oczekiwaniom. Cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do nowego sklepu, w nowym, estetycznym, komfortowym i dobrze skomunikowanym centrum jakim jest Libero – mówi Agnieszka Żebrowska, Marketing & PR Manager marki KappAhl.

W ten sposób Libero poszerza i uatrakcyjnia ofertę modową, dedykowaną również przyszłym, jak i świeżo upieczonym rodzicom. Centrum konsekwentnie realizuje strategię, która określa je jako miejsce pełne pozytywnej, ciepłej energii dla każdego. Potwierdzają to także pozostałe działania podejmowane w trakcie zawieszenia ze względu na zagrożenie koronawirusem, jak i po ponownym otwarciu galerii handlowych.

Kodeks bezpiecznych zakupów

W obecnej sytuacji, Libero szczególnie dba o zdrowie, bezpieczeństwo i komfort klientów. Wdrożono specjalny kodeks bezpiecznych zakupów i środków ostrożności w profilaktyce przeciwko COVID-19. Wraz z nadejściem lata, Libero planuje dla swoich klientów wiele dedykowanych atrakcji i akcji specjalnych, na które już teraz zaprasza całe rodziny. Wszystkie eventy dostosowane będą do obecnej sytuacji i zgodne z zasadami bezpieczeństwa. O szczegółach już wkrótce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.